FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HRVATSKA POŠTA I TELEKOMUNIKACIJE (OPET) UVODE NIGHT AIR MAIL SERVICE

Autor:
ZAGREB, 14. lipnja (Hina) - Mato Perak i Matija Katičić, direktori Hrvatske pošte i telekomunikacija, i Croatia Airlines, potpisali su danas ugovor o Night Air Mail Serviceu (Noćnom poštanskom zračnom prometu), u prvoj fazi dogovora na realaciji Zagreb - Split - Dubrovnik.
SERVICE ZAGREB, 14. lipnja (Hina) - Mato Perak i Matija Katičić, direktori Hrvatske pošte i telekomunikacija, i Croatia Airlines, potpisali su danas ugovor o Night Air Mail Serviceu (Noćnom poštanskom zračnom prometu), u prvoj fazi dogovora na realaciji Zagreb - Split - Dubrovnik. #L# Prema riječima direktora HPT-a, Mate Peraka, prvi let zrakoplova s poštanskim pošiljkama najavljen je za 17. lipnja, a polijeće s aerodroma "Pleso" za Split i Dubrovnik. "Ostavarivši suradnju sa zrakoplovnom kompanijom Croatia Airlines, Hrvatska pošta i telekomunikacije opet se opredjeljuje za najsuvremeniji način prijevoza poštanskih pošiljaka. Time se obnavlja praksa započeta 1964. godine, a prekinuta 1976. "Naime, do tada je PTT u Hrvatskoj koristio avionski noćni poštanski promet putem svoje avio-kompanije sa središtem u Zagrebu", rekao je Mato Perak, i dodao: "Prijevoz pošiljaka zrakoplovima, kao najbržim prijevoznim sredstvom, omogućuje najkraće rokove prijenosa poštanskih pošiljaka i ostvarivanje principa - danas primljeno - sutra predano"! Matija Katičić, direktor avio-kompanije Croatia Airlines, kaže da će "na poštanskim zračnim linijama letjeti dvomotorni laki transportni zrakoplovi tipa "cessna 402 C", nosivosti 550 kilograma. Radi se o pilot-programu kompanije Croatia Airlines, koja u programu ima razvoj male tzv. generalne avijacije, koja će omogućiti, ako se prva iskustva pokažu dobrima, širenje poštanskog zračnog prometa na cijelu Hrvatsku, a onda i uključivanje u europsku mrežu s platformom u Bruxellesu". Ukidanjem noćnog poštanskog zračnog prometa 1976. godine produljen je prosječni rok prijenosa pisama sa 15,30 na oko 41 sat, pa se opetovano uvođenje NAMS-a čini potpunoma racionalnim potezom, istaknuto je između ostalog. (Hina) dd 140000 MET jun 91

(Hina) dd

An unhandled error has occurred. Reload 🗙