TRŽIŠTU
ZAGREB, 4. prosinca (Hina) - Hrvatska će se kongresna ponuda u sljedećoj
godini predstaviti na šest specijaliziranih i više općih turističkih
sajmova. Za to bi, kako se doznaje u Hrvatskom kongresnom uredu, zajedno s
promotivno-propagandnim izdanjima i nastupima u ovoj godini trebalo
osigurati ukupno 495.000 njemačkih maraka. Kako je rat privremeno smanjio
šanse hrvatske kongresne ponude na inozemnom tržištu, to će glavni zadatak
Hrvatskoga kongresnog ureda biti stvaranje imagea Hrvatske kao odredišta
visokog turizma te što brže vraćanje na tržište kongresnih destinacija koje
nisu bile zahvaćene ratom ali su trpile posljedice zbog njegove blizine. U
programu rada Hrvatskoga kongresnog ureda također zapaženo mjesto pripada
nastojanjima da se odredišta kao što su Dubrovnik, Cavtat, Šibenik, Zadar,
Osijek i drugi što je moguće prije uključe u međunarodno kongresno i
incentive tržište. Hrvatski će kongresni ured isto tako, kako se
najavljuje, sudjelovati u aktivnostima Zajednice "Alpe-Adria" te
Srednjoeuropske inicijative.
Inače, prema prognozama stručnjaka, sljedeće se godine na kongresnom i
incentive tržištu u svijetu očekuje potrošnja od oko 50 milijardi američkih
dolara. Europa će, kako se predviđa, u l993. godini zadržati vodeće
mjesto po broju kongresa tako da će se na njezinim prostorima održati 61
posto svih međunarodnih kongresa. Samo u zapadnoj Europi se očekuje više
od sedam milijuna međunarodnih putovanja s kongresnim ili incentive
motivima.
(Hina) sj
041015 MET dec 92
(Hina) sj