ZAGREB, 3. prosinca (Hina) - Zagreb nema vlastiti prepoznatljiv identitet
ni u najraširenijem propagandnom artiklu - ambalaži, po kojem bi se
potrošaču dala mogućnost poistovjećivanja kupnje sa gradom Zagrebom, rečeno
je na današnjem sastanku predstavnika Hrvatske gospodarske komore -
Regionalne komore Zagreba s direktorima i predstavnicima najvećih
trgovačkih kuća grada na kojem se raspravljalo o ambalaži kao činitelju
identiteta Zagreba.
Velika trgovačka poduzeća, "Nama" "Unikonzum", "Slavijapromet" "Standard
konfekcija" i ostala, kako je naglašeno tom prigodom, trebalo bi uključiti
u rad komisije vezane za projekt standardiziranja vizuelnog prikaza Grada
putem trgovačke ambalaže. Nadležna komisija raspravljala bi o modelu
financiranja i uvjetima stjecanja prava korištenja trgovačke ambalaže.
Regionalna komora Zagreb i gradska uprava imali bi trajno pravo korištenja
usvojenih grafičkih konstanti za svoje potrebe bez nadoknade, dok bi ostali
korisnici koristili znak na osnovi ugovora potpisanog s "Interpublicom" iz
Zagreba. Poduzeća bi se također obvezivala da kroz pravo korištenja
likovnih rješenja uplaćuju jedan hrvatski dinar po jedinici ambalaže u fond
za promociju grada te bi imali pravo ugraditi tako uplaćeni novac u cijenu
proizvoda.
Istodobno, budući da Republika Hrvatska nema ured za zaštitu patenata i
znakova u zemlji i svijetu, predlaže se donošenje uredbe o korištenju znaka
grada Zagreba.
(Hina) sj
031145 MET dec 92
(Hina) sj