AMSTERDAM, 1. prosinca (Reuter/Hina) - Visoki dužnosnici tvrtke "Philips"
ne očekuju da bi božićni blagdani mogli značajnije popraviti loše prodajne
rezultate četvrtog tromjesečja. Pad prodaje potrošačke elektronike doveo
je u trećem tromjesečju do gubitka od 154 milijuna guldena (86 milijuna
dolara). U odgovarajućem razdoblju prošle godine "Philips" je ostvario
dobitak od 188 milijuna guldena (105 milijuna dolara).
Dužnosnici "Philipsa", međutim, tvrde da će nastojati zadržati svoj dio
tržišta kako bi mogli uvesti nove proizvode. Prošle godine "Philips" je
plasirao dva revolucionarna proizvoda: obrazovno-zabavni compact disk CD-I
i digitalni compact kasetofon DCC koji pruža jednako kvalitetnu
reprodukciju kao i compact disk a može se koristiti i za slušanje običnih
(analognih) kaseta. Potonji proizvod doživio je najveći uspjeh u Japanu,
gdje se prodaje uz pomoć tvrtke "Matsushita", najvećeg proizvođača
potrošačke elektronike na svijetu.
(Hina) sj
010853 MET dec 92
(Hina) sj