ZAGREB, 16. studenoga (Hina) - Poduzeće za proizvodnju i promet obuće,
gumarskih i ostalih proizvoda "Borovo", sudjelovanjem u drugim poduzećima
za proizvodnju obuće u Hrvatskoj, domaćem tržištu osigurava dva milijuna
pari obuće na godinu, istaknuo je generalni direktor tog poduzeća
registriranog u Zagrebu dr. Vladimir Husar prilikom predstavljanja u
Hrvatskoj gospodarskoj komori. Povod današnjem susretu bilo je
obilježavanje 60. obljetnice izlaženja tvorničkog lista "Borovo",
najstarijega tvorničkog lista u Hrvatskoj.
Od slovenskog je partnera, rekao je dr. Husar, poduzeće nedavno kupilo
opremu za prizvodnju lake, pretežno ženske obuće, koja će nakon montiranja
u iznajmljenom pogonu u Donjem Miholjcu, zaposliti između 300 i 400
radnika.
Poduzeće trenutačno, prodajom znanja i sudjelovanjem u samom proizvodnom
procesu, surađuje s tvrtkom "Lišto" iz Širokog Brijega te proizvodima iz
njezinih pogona djelomično opskrbljuje vlastite prodavaonice. Dio
asortimana u vlastitim prodavaonicama osigurava i suradnjom s osječkom
"Obućom", a u "Borovu" očekuju da će još tijekom ove godine postati
kooperant tog poduzeća te formirati zajednički management.
Sredstva za oživljavanje proizvodnje, tj. instaliranje novog pogona,
pozajmile su "Borovu" Hrvatska kreditna banka za obnovu i Vukovarska banka.
Bogato tržišno iskustvo i dobra suradnja Upravnog i Poslovodnog odbora,
istaknuo je dr. Husar, razlogom su dobrih poslovnih rezulatata u "novom"
zagrebačkom "Borovu". Naime, troškovi se poslovanja smanjuju a profitna je
stopa u porastu.
Poduzeće u svom razvoju želi, osim proizvodnje obuće, razviti i prijašnje
djelatnosti poduzeća, a pritom osobito naglašavaju važnost lokacije
proizvodnog procesa, koja bi trebala biti podešena velikom
razvojno-proizvodnom centru obuće. Naime, sofisticiranom tehnologijom i
visoko stručnim kadrovima "Borovo" želi razviti mrežu proizvodnih procesa i
istodobno u suradnji sa sveučilištima dalje razvijati tehnologiju. Po
uzoru na svjetske, razvijene tržišne sustave organizirat će fleksibilnu
proizvodnju sa širokim izborom robe, namijenjenu svim kategorijama
potrošača.
(Hina) sj
161235 MET nov 92
(Hina) sj