NEW YORK, 26. rujna (Reuter/Hina) - U nastojanju da zaustavi pad prodaje,
najveći svjetski proizvođač bezalkoholnih pića, američka "Coca Cola",
proizvela je novo bezalkoholno piće, namijenjeno poglavito potrošačima
mlađim od trideset godina. Novo piće nazvano "Nordijska rosa" ne sadrži
kofein, a na tržištu će biti pet verzija - sa okusom trešnje, kupine,
breskve, ananasa i guave. "Nordijska rosa" odgovor je "Coca Cole" svojem
velikom konkurentu "Pepsi Coli", koja je proteklih mjeseci proizvela dva nova
bezalkoholna pića, od kojih je jedno prošle godine ostvarilo prodaju od
127,4 milijuna dolara.
Pad prodaje "Coca Cole" najizraženiji je u Južnoj Americi, gdje je u nekim
zemljama kao npr. u Brazilu, očekuje i do 30 posto manja prodaja nego
prošle godine. Najpovoljnije poslovne rezultate tvrtka očekuje u
središnjoj i istočnoj Europi (30 posto više). Poslovodstvo "Coca Cole"
procjenjuje da će se prodaja u Europi i u Sjevernoj Americi smanjiti.
(Hina)sj
260840 MET sep 92
(Hina)sj