BLED, 12. svibnja (Reuter/Hina) - Turizam bi Sloveniji mogao donijeti
najmanje milijardu američkih dolara godišnje, 300 milijuna dolara više nego
prijeratnih 1989. i 1990. godine, izjavio je ravnatelj slovenske
marketinške agencije Studio Marketing, Zlatko Jančič. Agencija Studio
Marketing glavni je kreator slovenskog imagea u svijetu zadužen za
dizajniranje slovenskih nacionalnih simbola i promicanje slovenskog
turizma. G. Jančič se zalaže za slovensku orijentaciju na elitni turizam.
Po njegovu mišljenju, koje dijele i čelnici najveće slovenske putničke
agencije, "Kompas", orijentacija na masovni turizam značila bi
precjenjivanje slovenskih turističkih kapaciteta i dovela do ugrožavanja
okoliša.
Janko Štebej, ravnatelj "Kompasa", predviđa da će 1992. godine
iskorištenost kapaciteta biti upola manja nego 1990. godine te da će tek
1993. godine slovenski turizam zabilježiti predratne rezultate. On je
dodao da će "Kompas" nastojati iskoristiti nazočnost snaga UNPROFOR-a u
Hrvatskoj kako bi popunio svoje kapacitete.
(Hina) sj
121332 MET may 92
(Hina) sj