NEW YORK, 13. ožujka (Reuter/Hina) - Kada Mick i Mack skaču preko dječjeg
video ekrana, to je nešto više od još jedne video igre: to je brak triju
ikona sa tri kontinenta.
M.C. Kids, igra koja je preplavila američke i kanadske dućane, nastala
je kao zajednički projekt britanske Virgin Group Plc., japanskog proizvođača
video igara, Nintendo Co Ltd (apsolutni broj jedan u svijetu) i američke
McDonald's Corp.
Igru je naručio McDonald's, a likove je osmislio Darren Bartlet iz Virgin-a.
Postojalo je samo nekoliko ograničenja, a ta su da igra bude bez nasilja i da
se radnja dešava u McDonaldland-u.
Mick i Mack putuju svjetovima McDonaldlanda, često i naopačke, što je djeci
naročito dopadljivo. Tamo sreću druge likove kao što su Ronald McDonald,
Hamburglar i Grimace.
Važno je i spomenuti da je Mack crnac, jer su se crnci u video igrama
uglavnom pojavljivali kao negativni likovi, ili kako bi Amerikanci rekli
"bad guys".
Dobrom igraču trebati će između 50 i 100 sati da obiđe sve svjetove,
procjenjuje Bartlett. Poznavajući sve prečice, on to može učiniti za tri
sata.
Da bi što uspješnije obišli sve svjetove, Mick i Mack se ne takmiče, oni
radije surađuju, pa je iz igre izostao još jedan od karakteristika video
igara i općenito američkog načina života.
Podpredsjednik Virgin-a, Justin Heber se nada da će se M.C. Kids
prodati u nekoliko stotina tisuća prmjeraka.
Za uspješan proizvod potrebno je, dodaje Heber, tri stvari: solidna
igra, originalni lik poput Indiane Jonesa ili Batmana i dobar marketing.
Igra će se u Europi pojaviti krajem godine.
(Hina) do
130922 MET mar 92
(Hina) do