LJUBLJANA, 29. siječnja (STA/Hina) - Kako slovenska turistička ponuda iz
poznatih razloga ove godine neće biti predstavljena u katalozima stranih
agencija i turoperatora, stručnjaci iz predstavništva "Studia Marketing" u
Frankfurtu su predložili njezino uključenje u njemačku banku podataka START
i u njemački informacijski sustav BTX.
Kako je u razgovoru za slovensku tiskovnu agenciju STA rekao direktor
"Studia Marketing" u Frankfurtu Leopold Perc, uz određene je pripreme
moguće započeti akciju "10.000 njemačkih turista u Sloveniji 1992.
godine", u kojoj je pripravno sudjelovati i Njemačko udruženje turističkih
agencija (DRV). Da bi akcija bila uspješno predstavljena javnosti potrebno
je, procjenjuje se, oko 40.000 njemačkih maraka. Kako je poznato, na
računu "Studia Marketing" u Frankfurtu prošlog je listopada bilo 217.770,24
njemačke marke koje su ostale neutrošene jer je lipanjski rat u Sloveniji
prekinuo propagandne akcije u Njemačkoj, Austriji i Italiji.
Informacijski sustav BTX opslužuje 7.000 turističkih agencija najnovijim,
aktualnim podacima o hotelskoj ponudi zemalja-ponuđača. Hotelska ponuda
Slovenije se putem tog sistema može uključiti u banku podataka START, koja
je automatski posreduje svim turističkim agencijama u Njemačkoj. BTX je
između ostaloga razvio i sustav rezervacijskog centra ("booking centralu")
putem koje je moguća telefonska ili pismena rezervacija svakog hotela.
Udruženje ugostiteljstva i turizma pri Gospodarskoj komori Slovenije je
ovu inicijativu podržalo, te će o njoj razgovarati na svojoj sljedećoj
sjednici.
(Hina) do
290713 MET jan 92
(Hina) do