ŽENEVA, 8. ožujka (Reuter/Hina) - Europski "General Motors" smanjio je
svoje planove o prodaji u zapadnoj Europi u ovoj godini na 12,3 milijuna
automobila. Prijašnja procjena najavljivala je prodaju od oko 13 milijuna,
dok su prošle godine Europljani kupili 13,5 milijuna automobila tog
proizvođača.
Predstavnik "General Motors Europe" izjavio je da ne očekuje dobre
rezultate ni ove ni sljedeće godine te da se porastu potražnje nada tek
1995. godine.
Prvi ovogodišnji podaci o prodaji u Njemačkoj, Italiji, Francuskoj i
Španjolskoj ukazuju na pad potražnje, dok se na britanskom tržištu zapaža
skroman porast. Te države čine više od 80 posto "General Motorsovog"
zapadnoeuropskog tržišta automobila.
U Njemačkoj, koja sama čini 30 posto toga tržišta, ove se godine očekuje
pad prodaje za 19 posto, na 3,2 milijuna vozila. Sljedeće najveće tržište,
Italija, očekuje pad od 10 posto, na manje od 2,1 milijuna automobila.
(Hina) sj
080816 MET mar 93
(Hina) sj