ZAGREB, Jan 29 (Hina) - President-elect Ivo Josipovic's campaign
manager Mirando Mrsic responded to figures released earlier by GONG
and Transparency International Croatia with a statement saying it was
incorrect that Josipovic's election team spent HRK 6.4 million on
advertising on national TV stations and in print, as they spent HRK
4.3 million in both election rounds.
Proglašeni finalisti pjesničke nagrade "Ivan Goran Kovačić"
Osijek uvodi besplatni javni gradski prijevoz za umirovljenike
Gojun uoči gostovanja u Aalborgu: Ne predajemo se unaprijed
Dujić: Dabro je sam odgovoran za svoje postupke, njegove izjave su neutemeljene
U pokušaju kupnje automobila prevaren za više od 40 tisuća eura
Inspektori u 138 nadzora zatekli povrede Vladine odluke o ograničavanju cijena
Ministarstvo: Odgovorno se gospodari drvnim resursima u nacionalnom interesu
HGSS slavi 75. obljetnicu: Češće spašavamo domaće stanovništvo nego strane turiste
U MIP stigao zahtjev DORH-a za skidanjem imuniteta Josipu Dabri (DP)
Gospodarstvo - ukratko do 14,30 sati