Sam most vrijedan 23 milijuna eura i dug je 300 metara. Danas je u promet pušten jedan kolosijek, a rečeno je da će se uskoro početi graditi i drugi. U sklopu današnjeg otvorenja uzvanici su obišli i novoizgrađeni željeznički kolodvor Novo Drnje.
Otvorenjem dva i pol kilometra nove pruge približava se dovršenje projekta vrijednog 350 milijuna eura. Do kraja 2025. godine dvotračnom prugom državna granicu s Mađarskom trebala bi biti spojena s Dugim Selom.
"Ovo je u trenutno jedno od najaktivnijih infrastrukturnih projekta", rekao je državni tajnik Ministarstva mora, prometa i infrastrukture Žarko Tušek.
Kazao je da će putnici iz Koprivnice, nakon što se projekt privede kraju, biti za manje od sata u Zagrebu.
Govoreći općenito o ulaganjima u željeznicu, rekao je da je Vlada od EIB-a osigurala 900 milijuna eura zajma kojima se rekonstruira željeznička infrastruktura. Raspisan je i javni poziv za dionicu Hrvatski Leskovac – Karlovac čija rekonstrukcija počinje odmah po završetku obnove i gradnje pruge državna granica -Dugo Selo.
"Do kraja godine raspisat ćemo i natječaj za rekonstrukciju dionice Dugo Selo - Novska, što će biti najveći građevinski infrastrukturni projekat u Hrvatskoj vrijedan više od 600 milijuna eura", riječi su Tušeka koji je dometnuo da će nakon velikih projekta obnavljati i male lokalne dionice.
Na upit o dinamici kupnje novih vlakova, odgovorio je da traje raspisivanje natječaja za nabavku 15 novih vlakova. Dodao je da se godišnje nabavi njih 10 do 15 te je izrazio nadu da će se taj tempo zadržati i idućih godina.
Predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture Ivan Kršić istaknuo je do danas u promet između Križevaca i državne granice pušteno u promet 38 kilometara nove pruge. Ostalo je za dovršiti još četiri kilometara novog i obnoviti stari kolosijek. Do sada je izvedeno 75 posto projekta.