Uspjeh je tim veći jer se radi o jedinom velikom glazbenom festivalu u Hrvatskoj koji se održava izvan turističke sezone, navodi u priopćenju Sea Star Festival.
U šest izdanja ukupna vrijednost promocije festivala i destinacije, fokusiranih na brendiranje Umaga, Istre i Hrvatskog primorja na domaćem i mnogim inozemnim tržištima iznosila je 30,2 milijuna eura, što u zbiru znači da je Sea Star Hrvatskoj donio preko 70 milijuna eura ekonomske i promotivne koristi.
Kroz festivalska vrata ovogodišnjeg Sea Stara u dvije večeri ušlo je više od 44.000 posjetitelja, iz više od 40 zemalja sa četiri kontinenta. Prevladavali su fanovi iz Hrvatske, Slovenije, Italije, Austrije, Švicarske, Njemačke i BiH, a bilo ih je koji su do Umaga potegli i iz Velike Britanije, SAD-a, Australije, Španjolske i skandinavskih zemalja. Strani gosti činili su 45 posto posjetitelja.
Po podacima Turističke zajednice Umaga, za vrijeme trajanja festivala od 23. do 26. svibnja zabilježeno je 47.400 noćenja. Ukupna potrošnja je bila nešto veća u odnosu na lani, strani gosti prosječno su trošili 567 eura, a gosti iz regije 470 eura. Pritom se 80 posto gostiju odlučilo za plaćeni smještaj (hoteli, apartmani, kamp).
Čak 92 posto ispitanika u istraživanju je izjavilo da je u Umag došlo isključivo zbog Sea Stara, a 72,5 posto je lagunu Stella Maris ocijenilo odličnom festivalskom lokacijom. Trećina posjetitelja je zahvaljujući festivalu prvi put došla u Umag.
Motivacija za dolazak na Sea Star je u najvećem broju druženje kao socijalni aspekt festivala, glazbeni program kao kulturni, te turistički kao prilika za boravak na moru.