Takva pozicija Hrvatske na švedskom tržištu rezultat je istraživanja magazina Travel News i Nordic Bench, koji su najbolje destinacije proglasili u nekoliko kategorija, a Hrvatu za sedmodnevna putovanja.
U tom istraživanju 1500 Šveđana odgovaralo je što im je najvažnije pri odabiru destinacija za odmor, pri čemu su tri kategorije putnika - koji traže vrijednost za uloženi novac, kojima je najvažnija sigurnost i koji vole luksuzna putovanja.
Hrvatska je osvojila titulu najpristupačnije sedmodnevne destinacije za 2024. u konkurenciji sa Mallorcom, Kanarskim otocima, Ciprom, Turskom, Bugarskom i Albanijom, kažu iz HTZ-a.
To priznanje po ocjeni direktora HTZ-a Kristjana Staničića još jednom potvrđuje uspješnu turističku godinu tijekom koje su s mnogih tržišta u Hrvatskoj ostvareni odlični turistički rezultati.
"Upravo su dobri rezultati i trendovi najbolji temelj i uvod u nadolazeću godina koja će biti vrlo izazovna, no priznanja poput ovih potvrđuju kako će Hrvatska i iduće godini biti važan igrač na turističkoj karti Europe“, smatra Staničić.
Direktor HTZ predstavništva za Skandinaviju Vedran Sušić poručio je pak da je Hrvatska priznata na švedskom i ukupno skandinavskom tržištu te da posebno veseli što su Hrvatsku najboljom za sedmodnevna putovanja u 2024. odabrali potencijalni gosti s tog tržišta.
Hrvatsku je na "Travel News Marketu" predstavljalo to predstavništvo HTZ-a među više od 150 izlagača iz svijeta.