Nagradu je u ime Dubrovnika preuzela direktorica predstavništva HTZ-a u New Yorku Leila Krešić Jurić, koja je tom prilikom istaknula odličnu poziciju Dubrovnika na tržištu SAD-a što potvrđuje i ta nagrada.
"Kada govorimo o hrvatskim destinacijama i njihovoj prepoznatljivosti među Amerikancima, Dubrovnik prednjači po snazi brenda, a ujedno je i destinaciju u kojoj su turisti iz SAD-a ove godine najviše dolazili i noćili. Došlo ih je 68 tisuća, koji su ostvarili gotovo 200 tisuća noćenja, što su porasti iznad 50 i 40 posto u odnosu na lani, a i u ostatku godine očekujemo nastavak pozitivnih trendova i za Dubrovnik i za Hrvatsku", poručila je Krešić Jurić.
Naglasila je i da je tržište SAD-a trenutno među top 10 tržišta s kojih je u Hrvatskoj do sada ove godine ostvareno najviše noćenja.
Časopis "Global Traveler" spomenute nagrade dodjeljuje na temelju ankete koju je među čitateljima proveo u razdoblju od 6. prosinca 2022. do 1. travnja 2023., a detaljni upitnik je obuhvaćao brojne kategorije putovanja s posebnim naglaskom na luksuzni segment i stilove života.
Taj je časopis, kažu iz HTZ-a, prepoznat i kao prestižna publikacija usmjerena na luksuzna putovanja i potrebe putnika koji traže ovu vrstu proizvoda i usluga.
"Američki turisti su na drugom mjestu po broju u Dubrovniku, a United Airlines povezuje Dubrovnik sa SAD-om direktnim letom četiri puta tjedno. SAD je tržište jako važno za Dubrovnik i jako je bitno održavanje vidljivosti i ciljana promocija Dubrovnika kao poželjne turističke destinacije, čemu ovo priznanje uvelike doprinosi. Nastavit ćemo u budućnosti sa snažnim promotivnim aktivnostima na američkom tržištu, kao i našim sudjelovanjem na sajmovima, forumima, radionicama te suradnjom s aviokompanijama i brojnim medijima", komentirao je u priopćenju direktor TZ grada Dubrovnika Miroslav Drašković.