FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Zdravi odmor: Gosti najviše traže vile koje uz bazen imaju i teniski teren

Autor:

ZAGREB, 6. lipnja 2023. (Hina) - Strani gosti koji ove godine u Hrvatskoj bukiraju kuće za odmor najviše traže vile koje uz bazen imaju i teniski teren. Pokazuju to podaci turističke agencija My Luxoria, specijalizirane za najam luksuznih vila i kuća za odmor. 

U kategoriji luksuznog smještaja bazeni se podrazumijevaju, a velika traženost teniskih terena kao dodatnog sportskog sadržaja dobra je informacija za sve one koji planiraju adaptaciju vile, ili tek sada kreću u njezino projektiranje.

Podaci agencije My Luxoria govore da se vile koje imaju dodatni sadržaj poput saune, teretane, terena za odbojku, ili teniskog terena lakše i brže popune i pritom ostvaruju višu cijenu najma.

Među dodatnim sadržajima prednjače upravo tereni za tenis, a taj se podatak posebno odnosi na prostrane vile koje smještaju osam, ili više ljudi.

Atraktivne vile

Ono što će neku vilu u ponudi istaknuti i učiniti privlačnijom, između ostalog je i dodatni sadržaj koji nudi.

Budući da se kuće za odmor kod nas u pravilu iznajmljuju tijekom toplih ljetnih mjeseci te u predsezoni i posezoni, uz udobnu su unutrašnjost poželjni atraktivni vanjski sadržaji kako bi gosti smješteni daleko od gradske vreve mogli uživati u suncu i zraku i pritom se zabaviti.

"Najviše rezervacija imamo za kvalitetne i dobro opremljene objekte s bogatim dodatnim sadržajima, a među njima su najtraženiji teniski tereni.

To je korisna poruka za sve naše sugrađane koji razmišljaju o adaptaciji postojeće kuće za odmor, ili gradnji novog objekta za najam.

Ulaganje u dodatne sadržaje, a pogotovo one vanjske, ima vrlo praktične prednosti kao što su popunjenost smještaja i do godinu dana unaprijed i višu cijenu najma", izjavila je Ankica Ćaleta, vlasnica i direktorica agencije My Luxoria.

Hrvatska agencija svjetskog ugleda

My Luxoria je jedna od tri turističke agencije u Hrvatskoj koje se bave isključivo iznajmljivanjem vila s bazenima.

Posljednjih godina My Luxoria ulaže značajna financijska sredstva u povećanje globalne vidljivosti brenda na tražilicama i u medijima.

Agencijski portfolio brzo raste, a tijekom 2022. godine u ponudu su dodali 400 novih vila. Rezultat je to ulaganja u vlastiti razvoj, ali i znak povjerenja iznajmljivača u snažan brend.

Uzlazni trend prate i prihodi agencije koji svake godine organski rastu 250 posto, kao i dobit koja je u 2022. narasla za izvrsnih 700 posto u odnosu na godinu prije.

Glavni cilj agencije My Luxoria je zadržati stručnost i relevantnost, kao i svoju poziciju iskusnog savjetodavca i pouzdanog partnera, a dosadašnji je poslovni uspjeh pravi odraz ove dediciranosti.

 

(Hina)

An unhandled error has occurred. Reload 🗙