Taj se međunarodni sajam održava ovog tjedna do 22. siječnja, a hrvatsku turističku ponudu predstavljaju HTZ, turističke tvrtke i destinacije, pri čemu je naglasak na kampingu koji na sajmu u Stuttgartu ima veliki udjel.
Na sajmu je predstavljeno i istraživanje o putovanjima, "Reiseanalyse" njemačkog instituta FUR, prema kojem je gotovo 70 posto Nijemaca voljno putovati jednom ili više puta tijekom ove godine.
"To je vrlo detaljna analiza njemačkog turističkog tržišta koja daje uvid u trendove za aktualnu godinu, a koji kažu i da među Nijemcima postoji određena zabrinutost gospodarskom situacijom pa se tako i smanjio postotak onih koji očekuju da će se njihova osobna ekonomska situacija značajnije poboljšati. Ali, kada se govori o turizmu, oko 23 posto ispitanika reklo je da planira veću potrošnju za putovanja ove godine", ističe direktor predstavništva HTZ-a u Njemačkoj Romeo Draghicchio.
Naglašava i da je buking u Njemačkoj u siječnju na predpandemijskoj razini, što su na sajmu potvrdili i predstavnici touroperatora i drugi.
Shodno tome, iz Njemačke se ove godine može očekivati sličan predpandemijski promet, a prvo mjesto za putovanja im je Njemačka, zatim Španjolska, Italija, Turska, Austrija, Hrvatska i Grčka.
"Njemačka je najvažnije emitivno tržište za turizam s kojeg se tradicionalno ostvaruje najveći turistički promet, pa je tako bilo i u 2022. kada su Nijemci ostvarili najviše ili gotovo 25 milijuna noćenja, što je više od 23 posto od ukupnih noćenja", kazao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Podaci iz te analize kažu i da će se iz Njemačke ove godine realizirati oko 65 milijuna turističkih putovanja, naspram 71 milijun prije pandemije, a očekuje se da će udjel na Mediteranu biti oko 38 posto.