Prošle godine gradovi u kojima su domaći korisnici najviše davali napojnice bili su Šibenik (s više od 23 posto domaćih kupaca), Čakovec (22 posto) i Rijeka (21,5 posto). Zagreb je 11. na ljestvici gradova koji daju napojnice u Hrvatskoj, s 19,21 posto kupaca.
Iz Glova su predstavili trendove naručivanja u 2022. godini na temelju aktivnosti hrvatskih korisnika u 29 gradova, koji su među ostalim pokazali da korisnici aplikacije Glovo u Hrvatskoj preferiraju američku, talijansku i bliskoistočnu hranu, a najdraža jela su im hamburgeri, pizze i ćevapi.
Podaci pokazuju rastuću sklonost hrvatskih građana tradicionalnoj hrani (rast od118 posto u narudžbama u odnosu na 2021.) i zdravoj hrani (rast od 60 posto).
Jedna od najpopularnijih kategorija u bili su proizvodi “cvijeće i darovi” sa 65 posto više narudžbi, navodi se u priopćenju.
Najviše cvijeća hrvatski građani lani su naručili za valentinovo, a vlasnici kućnih ljubimaca također su prošle godine imali 162 posto više narudžbi. Najviše narudžbi bilo je između 10 i 11 sati, pokazali su podaci.
Hrvatski korisnici aplikacije Glovo najviše naručuju petkom.
Hrvatski rekorder po broju narudžbi u 2022. je korisnik s ukupno 648 narudžbi, dok je najveću vrijednost narudžbe u 2022. ostvario jedan korisnik iz Splita - 8.500 kuna za pametni telefon.