"Nadogradnjom usluga elektroničkog poslovanja poboljšavamo korisničko iskustvo, jačamo dvosmjernu komunikaciju s poslodavcima (pravnim i fizičkim osobama), omogućujući im brz i moderan način preuzimanja evidencije o prijavno-odjavnim podacima za njihove radnike, kao i jednostavniji i brži postupak podnošenja zahtjeva i izdavanja prenosivog dokumenta A1", kazao je ravnatelj Ivan Serdar.
Novom e-Uslugom Prijavno-odjavni podaci obveznici i poslodavci (pravne i fizičke osobe) mogu elektroničkim putem podnijeti zahtjev za prikaz prijavno-odjavnih podataka za svoje radnike, stoji u priopćenju.
Ova nova usluga je nadogradnja već postojeće usluge elektroničkog poslovanja HZMO Lana putem koje poslodavci mogu brže i jednostavnije provjeravati podatke o radnicima, evidentirane u matičnoj evidenciji HZMO-a.
Tako mogu provjeravati podatke o: datumu početka i prestanka osiguranja za svakog pojedinačnog osiguranika, osnovi osiguranja, radnom vremenu, vrsti ugovora o radu, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi ili razini obrazovanja, zanimanju, statusu osobe s invaliditetom, korištenju mirovine u osiguranju i stažu osiguranja s povećanim trajanjem.
Također je omogućena jednostavnija i brža uspostava e-Prijava u HZMO Lani putem funkcionalnosti za uvoz podataka za veći broj prijava i odjava radnika zbog statusnih promjena ili preseljenja obveznika.
Druga nova e-Usluga je podnošenja zahtjeva i izdavanja prenosivog dokumenta A1 - dokument je koji vrijedi na čitavom području EU-a kao dokaz o zakonodavstvu koje se primjenjuje na osobu te da se doprinosi plaćaju u državi članici koja ga je izdala.