Posjetitelji planirajući putovanja mogu prvo na internetu "prošetati" tim dvjema karlovačkim kulturnim točkama jer takozvana virtualna realnost podrazumijeva niz panoramskih slika prostora, a razgledavati se može i bez posebne opreme, ali ako se koristi dostupni su i dodatni sadržaji poput animacija.
"Naše je istraživanje pokazalo da se broj rezervacija uvećava za 67 posto kod onih hotela koji nude virtualnu šetnju, a da se 50 posto korisnika interneta oslanja na takav sadržaj planirajući putovanja", rekao je Neven Roginić iz agencije L33T.
Muzejski pedagog Marinko Pleskina napomenuo je da se ovako Stari grad Dubovac može razgledati i u svom krajoliku, što nije omogućeno za fizičkih posjeta, ali i da je, srećom, bilo lijepo vrijeme za izrade panorama, pa se vidi za virtualne šetnje daleko s vidikovca Branič kule.
Njegov kolega, kustos-pedagog Karlo Mandić istaknuo je da je ovo jedan od najmodernijih i najpotpunijih internetskih alata za planiranje putovanja te dodao da je postav Muzeja Domovinskog rata za virtualnih šetnji podijeljen po postavima, kao i na licu mjesta.
U perspektivi se sve karlovačke znamenitosti mogu na ovakav način povezati u cjelovitu virtualnu šetnju gradom. Naglašavajući važnost muzejske pedagogije, ravnateljica Muzeja grada Karlovca Hrvojka Božić ističe da je uloga te djelatnosti dobro povezati društvo s ovakvim ustanovama, omogućiti dijalog između posjetitelja i muzejskog sadržaja i da su virtualne šetnje na tom tragu.