Na trpezi dugoj 136 metara predstavila su se 42 izlagača iz dubrovačkih hotela i ugostiteljskih objekata te Turističko-ugostiteljske škole, slastičari, pekari i vinari, kao i gosti iz Poljske. Tanjur delicija na „Dubrovačkoj trpezi“ prodavao se za 40 kuna, a čaša vina za 20 kuna.
Zamjenica dubrovačkog gradonačelnika Jelka Tepšić izjavila je da turistička sezona u Dubrovniku još uvijek traje, a svi sudionici manifestacije iskazali su se i predstavili građanima i gostima grada u najboljem izdanju.
Istaknula je kako je ovogodišnja turistička sezona ispunila očekivanja. „Jako smo zadovoljni. Nismo brojkama dosegnuli 2019., ali joj nismo ni težili. Umjerenom posjećenošću pokušavamo ostvariti održiv turizam", rekla je.
Optimistični smo i za posezonu, uz tri izravne linije zimi za London, Istanbul i Barcelonu te odličan program Dubrovačkog zimskog festivala, dodaje Tepšić.
Direktor dubrovačke Turističke zajednice Miro Drašković naglasio je značaj "Dubrovačke trpeze" za dubrovački turizam u posezoni.
„Gastronomske manifestacije su značajne i na tome ćemo dalje raditi, u predsezoni i posezoni. To čini destinaciju zanimljivom“, rekao je Drašković.
Prihod od humanitarne akcije namijenjen je županijskom Društvu distrofičara, invalida cerebralne paralize i ostalih tjelesnih invalida.
Organizatori „Dubrovačke trpeze“ su Turistička zajednica grada Dubrovnika, Grad Dubrovnik, Dubrovačko-neretvanska županija, Hrvatska gospodarska komora - Županijska komora Dubrovnik, Obrtnička komora Dubrovačko neretvanske županije, Ceh ugostitelja te Turističko-ugostiteljska škola Dubrovnik.