Bodovat će se ujedno i za prestižna međunarodna natjecanja, FIA prvenstvo Centralnoeuropske Zone (CEZ) i Alpe Adria Rally Trophy. Prošle je godine u svojem jubilarnom desetom izdanju okupio 65 posada iz sedam zemalja. Vozit će se devet brzinskih ispita, a od ranije poznatim lokacijama dodana je jedna nova.
„Nekoliko je novosti. Proširili smo područje na kojem se odvija natjecanje. To proširenje odnosi se na odlazak u okolicu dvora Veliki Tabor, gdje će se voziti brzinski ispit Desinić. Na starim i već dobro znanim brzincima odlučili smo se na drastičnu promjenu, a to je okretanje smjera vožnje. U utorak, 6. rujna ćemo objaviti listu prijava, a već sada mogu najaviti da će biti izvrsna. Ponovo očekujemo publiku u velikom broju i ovim putem je pozivam da se pridržava svih uputa redara i sudaca uz stazu“, izjavio je direktor utrke Željko Štefanić.
Itinerer se sastoji od 75,40 km brzinskih ispita, a ukupna mu je duljina 161,98 km.
„Sve počinje, kao i obično 'shakedownom' u petak, 9. rujna, a onda slijede i dva prologa na parkiralištu Termi Tuhelj. Subotnji program počinje ceremonijalnim startom u Muzeju Staro Selo, a onda slijede dva prolaska brzincima Desinić i Zagorska Sela te tri puta brzinski ispit Kumrovec. Ciljna rampa na rasporedu je u 18.30 sati”, dodao je Štefanić.
Dionica između Zagorskih Sela i Kumrovca upisana je u povijest svjetskog rallyja kao mjesto epskih završnica Croatia Rallyja. U oba dosadašnja WRC izdanja utrke, upravo je na toj trasi odlučeno pitanje pobjednika. U travnju 2021. tu je Elfyn Evans izgubio pobjedu od Sebastiena Ogiera za samo šest desetinki sekunde, da bi godinu dana kasnije Kalle Rovanperä na istom mjestu sjajnom vožnjom nadmašio Otta Tänaka za ukupno slavlje u Hrvatskoj. Svjetski mediji nakon samo dva izdanja Croatia Rally u WRC kalendaru prozvali su klasikom, a njegov powerstage Zagorska Sela - Kumrovec jednim od najatraktivnijih i tehnički najzahtjevnijih u cijelom Svjetskom prvenstvu.
U dosadašnjih deset izdanja Rallyja Kumrovec samo jednom je slavila posada iz Hrvatske. Bilo je to 2013. godine kad su pobijedili Daniel Šaškin i Damir Bruner u Mitsubishi Lanceru Evo X.