Novi model korisnicima nudi jednostavno korištenje uključenih sadržaja i ekonomičnije upravljanje sredstvima i vremenom, a dubrovačkoj gradskoj upravi donosi učinkovitiju marketinšku aktivnost i umreženost ponude, ali i upravljanje tokovima posjetitelja.
Gradska pročelnica za kulturu i baštinu Julijana Antić Brautović istaknula je kako dvojezični digitalni sustav objedinjuje sve elektronske kartice pod jednim QR kodom, pa će korisnici s jednim medijem imati pristup svim pogodnostima.
"Sustav je kao inovativno rješenje usklađen s EU zelenim planom. Značajno smanjuje troškove koje smo ranije imali na izradi analogne kartice, a moguće je brzo kreairati i novu ponudu i cijene. Naši zaposlenici više ne gube vrijeme na podršku, već se sad mogu usredotočiti na upravljanje proizvodom i razvoj novih", rekla je Antić Brautović.
Dodala je kako bi "Dubrovnik Pass" trebao donijeti i uštede na promidžbi destinacije, jer će se na društvenim mrežama izravno oglašavati gostima Dubrovnika.
Siniša Lukač iz tvrtke RAO, koja je tehnički pripremala projekt, izjavio je kako će se sustav koristiti masovno i u svakom trenutku pa je dizajn samog sustava bio zahtjevan.
"Sustav nudi ponudu grada, od znamenitosti do trgovina i izleta, kako bismo turiste zadržali što duže u gradu. Prednost je što će se moći pratiti korištenje aplikacije i tako prilagođivati korisnicima. Uz to, moći će se planirati posjet lokacijama u vremenu manjih gužvi, odnosno imati pregled koje su lokacije više, a koje manje posjećene", istaknuo je Lukač.
Marjan Palić iz tvrtke Atomski marketing predstavio je kampanju digitalnog oglašavanja Dubrovnik Passa te naglasio kako je strategija usmjerena na one korisnike koji su već u Dubrovniku, dok će završne brojke kampanje, koja je krenula lipnju, biti predstavljene u rujnu. „Nije cilj skupiti 'lajkove', već uvećati prodaju Dubrovnik Passa. U idućoj fazi kampanje slijedi stvaranje zajednice”, rekao je Palić.
Redizajn projekta radio je Studio Flomaster, slijedeći logiku starog vizualnog identiteta Dubrovačke kartice, budući da je zadržan osnovni kod boja koje proizlaze iz tradicionalnog poimanja 'dubrovačkih boja'. Logotip je stvoren kraćenjem naziva „Dubrovnik Pass” u „D Pass”. Projekt „Dubrovnik Pass” u prvoj fazi koštao je 200 tisuća kuna.