Kako su ocijenili članovi stručne komisije, nakon jednogodišnje stanke izazvane koronom, ostvaren je zapažen tehnološki napredak u izradi solarnih automobila, te u njihovom dizajnu. Riječ je o mnogim poboljšanjima u odnosu na ranija vozila, što ujedno govori o napretku učenika u STEM području.
Iako je naglašeno kako je pri konstrukciji vozila najvažnija sigurnost vozila u prometu, sve su oči promatrača ipak bile usmjerene na najbrža vozila. Tako se iza ekipe iz Osijeka, nakon dva kruga sisačkim ulicama u zadanom stilu, na drugo mjesto plasirala ekipa Srednje strukovne škole kralja Zvonimira iz Knina, a treće mjesto ekipa Obrtničke tehničke škole Dubrovnik.
U slobodnom stilu najbolji je bio automobil Elektrotehničke škole iz Splita, a priznanje za najbolji dizajn vozila primila je ekipa Strukovne škole iz Đurđevca.
Na utrci je nastupio ukupno 21 automobil Tehničke škole Sisak, Elektroindustrijske i obrtničke škole Rijeka, Tehničke i ekonomske škole Nova Gradiška, Srednje škole Slunj, Obrtničke i tehničke škole Dubrovnik, Srednje škole Novska, Elektrotehničke i prometne škole Osijek, Industrijsko obrtničke škole Slavonski Brod, Tehnička škola Slavonski Brod, Industrijsko obrtničke škole Sisak, Srednje strukovne škole Posušje (BiH), Srednje strukovne škole kralja Zvonimira Knin, Tehničke škole Karlovac, Strukovne škole Đurđevac, Elektrotehničke škole Split, Strukovne škole Gospić te Fakulteta elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek.
Na završnoj svečanosti uručena su priznanja najzaslužnijim pojedincima i partnerima u organizaciji utrke, a ravnatelj Tehničke škole Sisak, Davor Malović sudionike je pozvao na jubilarnu, desetu utrku iduće godine.