FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Konzum pokrenuo platformu Reciklopedija radi smanjenja bacanja hrane

Autor: Marina Bujan

ZAGREB, 2. lipnja 2022. (Hina) - Konzum je radi smanjenja bacanja hrane pokrenuo edukativnu platformu pod nazivom Reciklopedija, kojom daje doprinos u promjeni navika prilikom kupnje, pripreme i čuvanja namirnica jer se u Hrvatskoj, kako upozorava, godišnje baci čak 71 kilogram hrane po stanovniku. 

Najveći maloprodajni lanac u Hrvatskoj najavio je u četvrtak da će na svojoj edukativnoj platformi "inspirirati i motivirati" kupce da odgovorno postupaju s hranom.

Svima koji na Reciklopediji daju obećanje sebi, budućim generacijama i prirodi da će se odgovornije ponašati prema hrani Konzum će putem e-maila poslati poklon kojim će im pomoći održati obećanje. Pozivaju građane da i sami pokažu kako odbacuju loše navike, a ne hranu dijeljenjem svojih iskustava na društvenim mrežama uz oznaku #reciklopedija, čime mogu motivirati i druge.

Pet najmotiviranijih kupaca Konzum će svaki tjedan nagraditi poklon-karticom u vrijednosti od 500 kuna za kupnju u prodavaonicama, podsjećajući ih pritom na važnost pametne i planirane kupnje.

U Konzumu upozoravaju da se u Hrvatskoj godišnje baci čak 71 kilogram hrane po stanovniku, najviše se baca nutritivno najvrjednija hrana, poput voća, povrća, mesa i ribe, a jestivi dio hrane iznosi čak 40 posto ukupne količine bačene hrane.

Naglašavaju kako je smanjenje bacanja hrane globalni problem, stoga pokretanjem Reciklopedije nastavljaju s aktivnostima u području smanjenja bacanja hrane i daju doprinos u promjeni navika prilikom kupnje, pripreme i čuvanja namirnica. 

Kažu kako su radi inspiriranja i motiviranja kupaca da odgovorno postupaju s hranom, u suradnji s Marinom Matijević, pokretačicom inicijative "Ja bolji građanin", kreirali i posebnu internetsku stranicu Reciklopedija akademija s korisnim i praktičnim savjetima koje svi članovi obitelji mogu primijeniti odmah na jednostavan i zabavan način.

"Reciklopedija je još jedan iskorak Konzuma u području smanjenja bacanja hrane, u kojem već ostavljamo značajan trag doniranjem hrane udrugama diljem Hrvatske zahvaljujući čemu već četvrtu godinu zaredom ponosno nosimo i titulu Najdonatora", istaknula je direktorica Sektora marketinga Konzuma Dunja Delić.

Kako bi podignuli svijest kupaca o problemu bacanja hrane i potaknuli ih na promjenu navika te da smanje količinu hrane koju bacaju, Delić kaže da su pripremili konkretne i praktične savjete koje baš svatko može primijeniti te time pozitivno utjecati i na zajednicu i na okoliš. Pozvala je sve da se uključe u pokret pozitivnih promjena uz #reciklopedija kako bismo zajedno smanjili količinu bačene hrane. 

 

(Hina) pp/xbma ymć

An unhandled error has occurred. Reload 🗙