Festival je prije 15 godina pokrenula Glumačka družina Histrion kako bi sačuvala elemente posebnog kabaretskog izraza i uspomenu na velikog, a ponekad i usamljenog vrhunskog kabaretmajstora Mladena Crnobrnju Gumbeka,
Kabaretski izraz ove godine uspješno je korišten i u stvaranju predstava za mladu publiku pa je posebno priznanje dodijeljeno Kazalištu Prijatelj iz Zagreba za predstavu Hrvatske vile i vještice, autora Hrvoja Zalara koji je i kao izvođač tom prikazu udahnuo emocije dok su glumice Anja Đurinović Rakočević i Vini Jurčić temu začinile satirom i ironijom.
Posebno priznanje zaslužio je i Gordan Marijanović tumačenjem neobičnog tinejdžera u predstavi Anton Žic baba i harmonika, autora i redatelja Damira Mađarića u izvedbi Kazališta Oberon Koprivnica i Dječjeg kazališta Branka Mihaljevića, Osijek.
Nagradu za mušku ulogu dobio je Borna Galinović koji kao jedini interpret igra devet različitih uloga u žestokoj satiri Mala zemlja za veliko platno, autora i redatelja Ivana-Gorana Viteza.
Krizni stožer uvlači gledatelja u zagrebačku sliku sljedeće katastrofe
Nagrada za najbolju glumicu išla je Dajani Čuljak za ulogu komunikacijske stručnjakinje Ines u Kriznom stožeru, autora Rone Žulj i Mirana Kurspahića u režiji Mirana Kurspahića i izvedbi Kazališne družine Rebel.
Za najbolju predstavu nagrađena je Kazališna družina Rebel za predstavu Krizni stožer koja s dramaturški detaljno osmišljenim tekstom, ali i režijom preciznog ritma uvlači gledatelja u kompleksnu sliku Zagreba u vremenu pandemije, potresa i sljedeće katastrofe.
Tekst o četvero prijatelja zarobljenih u jednom stanu opisuje izvanredne slike svakodnevice ali i međusobne odnose koji eksplodiraju pod prisilom vanjskih okolnosti te omogućuje kreacije, od prikaza satire postojećeg stanja do prelaska u fantastiku.
Za izniman doprinos oživljavanju kabareta i preko granica kazališta nagrađen je radijski i televizijskih voditelj i novinar Vojo Šiljak.
Izrazito duhovit, virtuoz u korištenju komičnih detalja Vojo Šiljak je već u prvom hrvatskom talk showu Mali noćni razgovori početkom sedamdesetih godina prošlog stoljeća pokazao izrazitu sklonost kabaretskom stilu vođenja razgovora, a to je bila odlika i velikog broja njegovih radijskih emisija na Radio Zagrebu i Hrvatskom radiju sve do emisije Ulicama kruži.