"Današnji turisti spremni su mijenjati navike u skladu s konceptom održivog turizma, što predstavlja dodatan poticaj Hrvatskoj za odmicanje od masovnosti i sezonalnosti te usmjeravanje prema održivosti i kvaliteti u čemu mali i obiteljski hoteli imaju vrlo važnu ulogu", poručila je Brnjac.
Pozdravila je inicijativu uvođenja novog brenda "Eco zeleni hoteli", ocijenivši da ga je Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela pripremila u najbolje vrijeme, kada se gosti nakon dvije godine fokusa na zdravstvenu sigurnost usmjeravaju na užitak u prirodi, hrani i druženju.
Ministrica je poručila da je značaj obiteljskih i malih hotela prepoznat i kroz novu Strategiju razvoja održivog turizma do 2030. i ulaganja u okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti, kroz koji je cilj što više sredstava, od ukupno 2,2 milijarde kuna namijenjenih turizmu, usmjeriti upravo poduzetnicima.
Kako se navodi u priopćenju, 60 posto iznosa odnosno ukupno 1,2 milijarde kuna namijenjeno je izravno ulaganjima u privatni sektor, a od toga hotelima 720 milijuna kuna za ulaganje u smještajne kapacitete, uključujući i prateće sadržaje - barove, restorane, zabavne parkove, kongresne dvorane - sve one sadržaje koje će Hrvatsku uistinu transformirati u cjelogodišnju destinaciju.
Ministrica Brnjac naglasila je i kako će fokus svih strateških aktivnosti biti na zelenoj i digitalnoj tranziciji, društvenoj odgovornosti turizma, edukaciji i turizmu dostupnom svima o čemu je razgovarala i s predstavnicima obiteljskih i malih hotela iz Splita, navodi se u priopćenju.