Kampanju su predvodila dvojica bračkih planinara Ranko Dragičević i Daniel Lončar, u suradnji s Udrugom roditelja djece s teškoćama u razvoju "Brački pupoljci" i agencijom CTA komunikacije, iz koje su o tome u utorak uputili priopćenje.
Njih dvojica su u proljeće prošle godine unutar 49 dana propješačili 1100 kilometara najzahtjevnije hrvatske pješačke rute "Via Adriatica" od rta Kamenjak do Prevlake i na taj način pozivali građane na donaciju novca za besplatne terapije na Braču za djecu s teškoćama u razvoju.
"Imamo odgovornost da se, barem nakratko, odmaknemo od korporativnih projekata i velikih budžeta te usmjerimo svoje znanje na one skupine koje nažalost nemaju vidljivost kakvu zaslužuju", navela je Valentina Mezdić iz CTA komunikacija.
Ta agencija i udruga "Brački pupoljci" surađuju od 2019. kada su se, u sklopu kampanje "Nešto zbilja važno", djeci s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka osigurali besplatan trajektni prijevoz na potrebne terapije na kopnu.
Iz te je suradnje, kojom je prije tri godine u spomenutoj kampanji izborena promjena Zakona o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu, proizašla i ovogodišnja sedma komunikacijska nagrada.