Uprava tvrtke Varteks d.d. utorak je održala sastanak s radnicima na kojem je obavijestila zaposlenike da je osigurala sredstva za isplatu polovice vrijednosti mase plaća, koja je uplaćena, u četvrtak 9. rujna 2021.
Plaće radnicima su kasnile zbog problema likvidnošću koji je poznat i postoji već više od dvije godine, i o čemu se otvoreno i redovito komunicira s radnicima, ali i cijelom javnošću putem redovnih izvješća.
U srijedu je Uprava uspjela osigurati sredstva za isplatu polovice vrijednosti mase plaća kao prioritet umjesto plaćanje materijala za nove narudžbe. Očuvanje radnih mjesta sada je u fokusu, posebno jer je opseg proizvodnje izrazito smanjen i trenutno su ispod vrijednosti troškova za održavanje neaktivnih proizvodnji o čemu se mora voditi računa u periodu dok se ne zaključi prodaja nekretnina i realizira financijska transakcija.
„Svi radnici koji sada praktički neće imati posla zbog narudžbi koje su na čekanju, koristit će godišnji odmor – na taj način čuvamo plaću i radno mjesto, a ne generiramo troškove pogona i režija koje ne koristimo. Ponosni samo da smo jedni od rijetkih kompanija u branši koji nisu otpuštali radnike. Dok su mnoge kompanije zatvorile proizvodnju mi smo čak uspjeli proširiti maloprodajnu mrežu i otvoriti tržište u Sloveniji.“ – izjavio je predsjednik Uprave, Tomislav Babić.
„Ulažemo maksimalne napore kako bismo prevladali i ovaj izazov s kojim smo suočeni kao i sve prethodne, a koji su rezultat višegodišnjeg lošeg upravljanja i velike zaduženosti kompanije. Dugoročna perspektiva Varteksa nije dovedena u pitanje, ali je za njezinu realizaciju kao i prevladavanje problema likvidnosti nužna prodaja dijela neaktivnih nekretnina na čemu intenzivno radimo i na korak smo do zaključenja prvog kupoprodajnog ugovora.“ – dodao je Tomislav Babić.
„Varteks je u posljednje tri godine ponovno ojačao svoju tržišnu poziciju i ima jasan plan rasta i daljnjeg razvoja poslovanja. Ispravnost naše poslovne strategije potvrđuje kontinuirani rast prodaje našeg vlastitog branda. Tijekom cijele pandemije unatoč otkazima inozemnih narudžbi i poslova kao i padu domaće prodaje ulagali smo maksimalne napore da bismo sačuvali radna mjesta, iako nekoliko stotina radnika skoro kontinuirano nije imao posla, i redovito isplaćivali plaće u čemu smo uspijevali sve do sada i na to smo ponosni.“
Uprava Varteksa transparentno i redovito komunicira se s radnicima o svim aktivnostima koje se poduzimaju kako bi s jedne strane prevladali aktualne i goruće probleme, a s druge stvorili temelje za dugoročno uspješno poslovanje. Zajednički je cilj očuvanje radnih mjesta i stabilizacija poslovanja.
Prodaja neaktivnih nekretnina izlaz je iz ove teške situacije i kada se ona realizira moći će se nastaviti održivo i stabilno poslovati te se posvetiti daljnjem razvoju.
S poštovanjem, mr.sc. Tomislav Babić.
Originalnu obavijest možete vidjeti/preuzeti klikom na PDF
VARTEKS d.d.
Napomena o izvoru:
Varteks d.d.
Zagrebačka 94, 42000 Varaždin
tel: +385 42 377 445
fax: +385 42 377 395
e-mail: info@varteks.com
web: www.varteks.com