Doneseno je 12 odluka, dok će za 96 zahtjeva Ministarstvo izvijestiti Županiju o onome što nedostaje u dokumentima, rečeno je.
Horvat je koordinacijski sastanak ocijenio vrlo konstruktivnim istaknuvši da se egzaktno raspravljalo o postupanju svih tijela državne uprave uključenih u prikupljanje i obradu zahtjeva za obnovom.
„Zorno smo pojasnili što to znači prikupiti zahtjev na kojem imate broj osobne iskaznice, prijavljeno mjesto boravišta, kućnu adresu i kućni broj i identificiranu katastarsku česticu”, izjavio je ministar.
Dodao je da se sve odluke i dokumenti koje državni registri posjeduju, automatizmom prikupljaju u Ministarstvo prostornog uređenja putem aplikacije.
Da je sastanak bio produktivan složio se i ravnatelj Fonda za obnovu Grada Zagreba, Krapinsko-zagorske i Zagrebačke županije Damir Vanđelić .
„Dogovorili smo se da ćemo iskoristiti resurse sve tri uključene strane i ljude koji rade u općinama, gradovima i županiji, s jedne strane te onih u Ministarstvu i Fondu. Sada je najveći napor na tome da zahtjeve građana kompletiramo”, istaknuo je Vanđelić
Župan Željko Kolar rekao je da su prioritet dokumenti za objekte s crvenom oznakom te kako je dogovoreno da će se krenuti u nabavu 11 mobilnih kućica za stradale obitelji s područja županije.
Na novinarsku primjedbu da Fond za obnovu već neko vrijeme traži izmjenu pravilnika za cijene nekih usluga jer su preniske pa se ljudi ne javljaju na natječaje, Horvat je odgovorio da je program mjera u završnoj fazi dorade te da će minimalne cijene biti veće od dosadašnjih.
Rekao je i da Ministarstvo ima raspisan natječaj unutar kojeg će konsolidirati i kompletirati sektor koji se bavi potresom.