Na tim promidžbenim materijalima MIlinović poziva birače na izbor jedne od dvije mogućnosti da biraju “preletača” Petrya ili pak Milinovića kao “karakternog” kandidata.
ŽIP je odbio prigovor Petryja kao neosnovan jer da Povjerenstvo uvidom u sporni promidžbeni plakat nije utvrdilo nepravilnosti. Zakon kampanju definira kao skup radnji izbornih sudionika kojima javno predstavljaju i obrazlažu svoje programe biračima i to “pod jednakim uvjeima, slobodno, otvoreno, javno i argumentirano”, pri čemu je obvezno držati se općih načela izbornog etičkog kodeksa, navodi ŽIP.
To znači, stoji u obrazloženju koje potpisuje sutkinja Milka Vraneš, da je nedopustivo pozivanje na nasilje, širenje nacionalne, vjerske ili rasne mržnje, kao i poticanje na neravnopravnost spolova, a takvo što nije utvrđeno u sadržaju Milinovićeva plakata.
Po ocjeni ŽIP-a, Petry ničime nije doveo u sumnju pravilnost izborne promidžbe drugog kruga izbora jer nije precizirao niti dostatno obrazložio u čemu bi se sadržaj smatrao nedopustivim ili omalovažavajućim za njega kao političkog takmaca u izbornom postupku.
Rječju da je Petry “preletač” Milinović već nekoliko tjedanja kampanje šalje poruku da je suparnik bio u više stranaka, te ga između ostalog oslovljava i kao “Pusićkinog omnladinca”.