Projekt FutureProof pokrenut je kako bi se mladima pomoglo da osvijeste svoje talente, maksimalno razviju svoje potencijale te na taj način pronađu idealnu profesiju, priopćili su iz Hrvatskog Telekoma (HT) napomenvuši da je inicijalni pokretač projekta Deutsche Telekom.
U sklopu projekta predstavljena je i istoimena besplatna aplikacija, dostupna i na hrvatskom jeziku koja, kako ističu iz HT-a, pomaže mladima otkriti vlastite skrivene talente putem personaliziranog iskustva, uzimajući u obzir ključne trendove u svijetu tržišta rada. Uz aplikaciju je dostupan i online HUB koji sadrži savjete kako napisati životopis, pripremiti se za razgovor za posao ili unaprijediti svoj profil na društvenim mrežama.
Istraživanje među pripadnicima Generacije Z, koje je HT u sklopu projekta proveo u suradnji s agencijom Ipsos, pokazalo je da je 72 posto mladih zabrinuto za budući posao i karijeru te da ih više od polovice nije sigurno čime se želi baviti u budućnosti.
Istraživanje je pokazalo i da bi 66 posto mladih u Hrvatskoj željelo svoje interese i hobije pretvoriti u profesionalnu karijeru te bi voljeli dobiti savjete od uspješnih osoba koje su prošle takav profesionalni put. Njih 65 posto također je pokazalo interes za korištenjem digitalnih platformi u razvoju svoje karijere, ističu iz HT-a.
Slična nesigurnost u pogledu zaposlenja prisutna je i među Generacijom Z diljem Europe. Istraživanje Deutsche Telekoma pokazalo je da 54 posto mladih Europljana uopće nije sigurno koji će poslovi postojati u budućnosti, dok ih 43 posto nije sigurno imaju li kvalitete potrebne za poslovni uspjeh.
"Projektom FutureProof uz poruku 'Ti oblikuješ svoju budućnost', mladima osiguravamo vrlo korisnu praktičnu podršku koja će im biti od velike koristi jer će ih osvijestiti o njihovim potencijalima od kojih su im neki možda poznati, dok su drugi skriveni, ali opet prisutni. Hrvatski Telekom želi pomoći Generaciji Z da iskoriste sve prilike koje im pruža tehnologija, a to je posebno važno u ovom trenutku kad se mladima budućnost čini posebno neizvjesnom", izjavila je direktorica Sektora za brend Hrvatskog Telekoma Branka Bajt.
Projekt će pratiti i posebna međunarodna kampanja koja će biti prisutna na digitalnim kanalima kao što su Instagram, YouTube, Snapchat, TikTok i Spotify.