Škare Ožbolt kaže da su dobili neslužbenu informaciju koja potpuno odudara od izjave obnašateljice dužnosti gradonačelnice Zagreba Pavičić Vukičević od 26. travnja - da je sljemenska žičara sigurna te da su svi sudionici tehničkih pregleda u čiju domenu spada statika i sigurnost građevine i opreme bezrezervno potvrdili njezinu sigurnost.
Kaže da su nakon njezine izjave “redovito se voze testne vožnje, no nažalost ne može biti još u komercijalnoj upotrebi", propitali je li to stvarno tako i po dobivenoj neslužbenoj informaciji utvrdili da Pavičić Vukičević obmanjuje javnost.
Ističe da im je u odnosu na stanje završenosti projekta rečeno da je za projekt Žičara ishođeno 12 građevinskih dozvola. Od toga je za građevine koje su u funkciji osiguranja preduvjeta građenja osnovne građevine izdano njih osam, uglavnom za infrastrukturne građevine.
Navodi da sama građevina Žičare ima tri dozvole. Za gornju postaju i međupostaju provedeni su tehnički pregledi i otklonjeni nedostaci po tehničkom pregledu, dok je za donju i kutnu postaju tijekom radova došlo do spoznaje da je građevina konstruktivno neispravno projektirana i napravljena je revizija projekta i ishođena Izmjena osnovne dozvole.
"Ojačanja po izmjeni dozvole samo su djelomično izvedena tako da je, prema informacijama kojima raspolažem, nadzorni inženjer predao negativno završno izvješće - građevina nije izvedena po projektu, dozvoli niti zakonu", ističe Škare Ožbolt.
Poziva Pavičić Vukičević da objavi zapisnik tehničkog pregleda u kojem je vidljivo da je dio Donje i Kutne postaje ispravno sagrađen, da nema nedostataka po tehničkom pregledu i da se može izdati uporabna dozvola.
Kaže da Pavičić Vukičević također treba odgovoriti na pitanje zašto parcelacije za Donju postaju nisu provedene i zašto nije formirana građevinska čestica te kako se uopće mogu izdavati uporabne dozvole, a da čestica nije formirana.
Podsjeća, kako stoji u današnjem priopćenju, da su u Gradu 2017. odlučili krenuti u rekonstrukciju i gradnju nove žičare. Radovi su započeli 2019., a pokojni gradonačelnik Milan Bandić je četiri puta postavljao rok za otvaranje žičare, no ona još nije otvorena.
"S početnih 300 milijuna kuna, cijena projekta sada već prelazi oko 850 milijuna. U tijeku su tehnički pregledi koji su potrebni da bi žičara dobila uporabnu dozvolu. Slučajem se bavi i USKOK. Nova žičara politički je projekt HDZ-a i BM 365", ustvrdila je Škare Ožbolt.