Ledenko je Šibensko-kninsku županiju nazvao županijom izvrsnosti.
"Imamo najperspektivniju županiju, ali nikako da te potencijale plasiramo tamo gdje treba i stvorimo dodatne vrijednosti. Na našem području imamo dva nacionalna parka, dva parka prirode, a i najveći vrh Hrvatske je u našoj županiji. Europa i svijet za njih moraju znati. Nedvosmisleno držimo da je Krka taj brend koji spaja Jadransko more, veliki broj gradova i područja, presijeca županiju izvrsnosti", rekao je Ledenko.
Osim prirodnih ljepota, treba brendirati i proizvode i usluge koje bismo pružali, a potencijal se krije upravo u dodatnoj vrijednosti.
''Naši OPG-ovi, mala i srednja poduzetništva i obrti svoje proizvode trebaju moći plasirati na eminentna tržišta. Razvoj vidim i u brendiranju županije kao cjelogodišnje turističke destinacije. To treba prepustiti struci i napraviti iskorak u tom smjeru", objasnio je Ledenko.
Kandidat za župana Ledenko na predstavljanje je doveo, kako je rekao, rodonačelnika brendiranja županije na temelju Krke, marketinškog stručnjaka i bivšeg predavača na Veleučilištu u Šibeniku Petra Gardijana.
"Ideja izvrsnosti nije niti moja, niti Ledenkova ideja, to je gospodarstvena ideja 21. stoljeća. Izvrsnost je koncept da na milijun proizvoda imate samo tri s greškom. U turizmu to znači da od milijun gostiju samo tri odu nezadovoljna, a znamo da je to malo teže, ali može se. Koncept proizvoda je iz industrijskog doba, koncept 21. stoljeća je izvrsni doživljaj. Posvetio sam dosta svoje karijere Šibeniku, brendirajući Krku, Vinoplod i Šibenku'', rekao je umirovljeni predavač.
U izvrsnosti, istaknuo je, nije važno samo početi, važno je ustrajati.
"Krka je naš najvrjedniji brend, a s 18 mojih kolega sam napravio istraživanje u kojemu smo Krku podijelili na četiri dijela kako bismo ljudima omogućili dolazak na sve. Ne možete 72 kilometra posjetiti u jedan dan, stoga treba napraviti više različitih priča. Kod našeg istraživanja, priroda ima ocjenu pet, kultura četiri, a mi kao domaćini, ugostiteljstvo i trgovina ocjenu tri. Možemo puno poraditi na gostoljubivosti", rekao je Gardijan i dodao da treba raditi na kulturnom turizmu.