Uz izgradnju i opremanja nove tvornice, preuređena je i stara upravna zgrada u kojoj će biti "Slatko-slana kuća" s ugostiteljskim i degustacijskim sadržajima te tvorničkim diskontom.
Novi proizvodni kapaciteti se prostiru na dva kata, na ukupno korisnoj površini od 13.200 četvornih metara. Na jednom katu je pekarska proizvodnja, a na drugom slastičarskih proizvoda.
Tvornička oprema instalirana je u skladu s najsuvremenijim tehničkim, tehnološkim i higijenskim standardima te standardima zaštite na radu, što Bobis svrstava u jednu od najmodernijih u regiji, a kako ističu iz te kompanije iz sastava Tommy grupe, u proizvodnji koriste proizvode domaćeg porijekla.
"Gospodarstvenicima je vrlo važno brzo i ekspeditivno razbijati proceduralne barijere što se tiče ishodovanja dozvola i prostornog planiranja. Mi sa tvrtkom Tommy, ali i s ostalim gospodarstvenicima imamo izvrsnu suradnju, koja traje više od 20 godina. Prva veća trgovina koju je Tommy otvorio bila je na području Solina. U proteklo vrijeme doista smo nastojali kao grad osigurati optimalne uvjete u smislu ishođenja dozvola, prostorno planske dokumentacije, a plod je ovaj pogon koji je danas otvoren", kazao je gradonačelnik Solina Dalibor Ninčević, dodavši da Solin nastoji mjerama poticati razvoj poduzetništva.
Po riječima direktora Bobisa Tomislava Mamića, još od 2014. godine tražio je lokaciju za gradnju nove tvornice te je imao nekoliko mogućnosti za gradnju.
"Ovo je samo prva faza projekta. Imamo predviđenu i drugu fazu, u kojoj ćemo srušiti staru tvornicu te sagraditi dodatnih deset tisuća četvornih metara. Ovo je jedina tvornica u Hrvatskoj koja ima kontrolirane uvjete. Temperatura je u pogonu i ljeti i zimi je negdje oko 25, 26 stupnjeva", istaknuo je Mamić.
Proizvodni kapacitet nove tvornice premašuje 60 milijuna proizvoda godišnje, a uskoro planiraju širenje kapaciteta za dodatnih 40 do 50 milijuna proizvoda na godinu. Ukupni proizvodni asortiman se sastoji od 400 pekarskih i slastičarskih artikala sa mogućnostima širenja asortimana kroz nove proizvode i inovacije.
Uz to, u Bobisu su uložili i u novi informatički sustav čija implementacija pridonosi boljem upravljanju procesima.
Bobis, utemeljen 1949. godine, danas je tvrtka sa 67 vlastitih prodajnih mjesta, a njezini su proizvodi dostupni i u prodajnoj mreži Tommy-a, vodećeg maloprodajnog lanca na Jadranskoj obali. Zapošljava 600 radnika, raspolaže i s respektabilnim logističkim kapacitetima te vlastitim voznim parkom za distribuciju i dostavu.
Realizacijom tog projekta i kontinuiranim ulaganjima stvorene su pretpostavke za dodatnim rastom prihoda u narednom razdoblju te povećanjem tržišnog udjela, ističu iz te kompanije.