Cilj kampanje je prepoznati i promovirati najbolje primjere edukativnih aktivnosti koji učenicima u Hrvatskoj na kreativan i zanimljiv način približavaju različita znanja o financijama. Natječaj je namijenjen svim djelatnicima u obrazovnom sustavu koji provode ili su provodili nastavni ili izvannastavni obrazovni program u području financijske pismenosti, navedeno je u priopćenju HUB-a.
Natječaj je otvoren danas i traje do 15. ožujka u 16 sati. Do tada se svi zainteresirani mogu prijaviti i predstaviti obrazovne programe namijenjene učenicima osnovnih i srednjih škola.
Stručni žiri evaluirat će i ocijeniti pristigle prijave te će HUB nagraditi tri najbolje ocijenjena obrazovna programa prikladnim iznosima u cilju osiguravanja dodatne informatičke opreme, ali i ostalih edukativnih alata i materijala koji će omogućiti još kvalitetniju i efikasniju provedbu programa.
Službeno proglašenje pobjednika natječaja održat će se u sklopu međunarodnog obilježavanja Svjetskog i Europskog tjedna novca, kako bi se i na taj način promovirali kreativni programi u obrazovnom sustavu i kako bi se dodatno potaknulo na obrazovanje mladih u području financija, izvijestili su iz HUB-a, uz napomenu da su detaljnije informacije o natječaju dostupne na njihovoj internetskoj stranici.
"Financijska pismenost u HUB-u je postala jedna od strateških tema još 2006. godine te smo od tada prepoznali kvalitetan rad mnogih profesora i drugih djelatnika u obrazovanju koji na kreativan i inovativan način približavaju znanje o financijama mladima. Stoga smo ove godine odlučili provesti natječaj za najbolje obrazovne program u području financijske pismenosti, kako bismo motivirali i nagradili one koji doprinose još većoj razini financijske pismenosti u Hrvatskoj", izjava je direktora HUB-a Zdenka Adrovića koja se prenosi u priopćenju.