U lokalnim Happycentrima, volonteri primaju donacije novih igračaka za djecu iz potresom pogođenih područja, izvijestili su u subotu iz Saveza izviđača Hrvatske, koji je pokrenuo kapanju.
Cilj kampanje je donacijama građana i tvrtki prikupiti isključivo nove: igračke, slikovnice, dječje knjige, sportsku opremu i rekvizite, crtaći pribor i drugi didaktički materijal za igru te ih osobno uručiti djeci i mladima u potresom pogođenim područjima.
Izviđačke udruge širom Hrvatske, ali i brojni drugi partneri kampanje, tvrtke i druge organizacije, u svojim prostorijama organizirali su lokalne Happycentre u koje građani mogu donijeti nove igračke i drugu opremu za djecu. Prikupljene donacije izviđači će osobno odnijeti djeci u potresom pogođena područja.
"Sretni smo da se u kampanju Happycentar uključuju i tvrtke, ali i državne institucije. Tako su već sada u svojim uredima Happycentre otvorili Ministarstvo hrvatskih branitelja i Središnji državni ured za demografiju i mlade", rekao je glavni koordinator kampanje Dan Špicer.
Pozvao je i ostale tvrtke i institucije da se pridruže kampanji i da na taj način razvesele mališane u potresom pogođenim područjima novim igračkama, slikovnicama, knjigama i drugom dječjom opremom.
Kampanja prikupljanja igračaka i druge opreme trajat će do kraja veljače, a po potrebi i duže, nakon čega će vikendima u ožujku biti organizirane akcije podjele prikupljenih igračaka djeci iz potresom pogođenih područja, priopćeno je.
Posljednja faza kampanje biti će uređenje novih Happycentar dječjih igraonica u gradovima pogođenima potresom u kojima će djeca moći besplatno koristiti igračke i provoditi vrijeme u programima za djecu koje će voditi osposobljeni voditelji. Happycentar igraonice uredit će tvrtke partneri kampanje u suradnji s jedinicama lokalne samouprave, rekao je Špicer, ujedno i poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske.
Lokacije Happycentra s radnim vremenima, u koje se mogu donijeti nove igračke i druga oprema, mogu se naći na službenoj web stranici kampanje www.happycentar.com, odnosno na poveznici https://happycentar.com/popis/.
Organizatori kampanje su Savez izviđača Hrvatske, Zaklada izviđačkog prijateljstva i agencija HEARTH, a kampanja se provodi pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja i Središnjeg državnog ureda za demografiju i mlade te uz podršku brojnih drugih partnera.