Riječ je o prvom takvom Googleovom natječaju za srednju i istočnu Europu, o čemu su izvijestili iz tvrtke Google za regiju Adriatics, dodajući da time pružaju podršku dobrotvornim projektima, koji su već mnogi uz tehnologiju pomogli i spasili brojne europske tvrtke i zajednice tijekom pandemije - od onih koji pomažu ljudima u pronalasku odgovarajuće zdravstvene informacije i obavljanju online kupovine pa do onih za pronalaženja novih načina za učenje i održavanja veze s najmilijima.
"Sve je to naglasilo potrebu za stvaranjem pristupačne digitalne budućnosti za sve, posebice kad gospodarstva krenu putem oporavka, te je stoga i Google predan pružanju podrške i pomaganju u postizanju tog cilja", kažu iz Google uz natječaj, dodajući da se ta kompanija prošle godine obvezala pomoći 10 milijuna ljudi i tvrtki diljem Europe, Bliskog Istoka i Afrike u digitalizaciji, rastu i pronalaženju novih karijera.
Samo u srednjoj i istočnoj Europi Google je u 2020., kako ističu, pomogao 250 tisuća ljudi, od čega u Hrvatskoj njih više od 20 tisuća, da unaprijede i razviju digitalne vještine ili prijeđu na digitalno usmjerenu karijeru.
"Sada smo u potrazi za inicijativama kojima je cilj obnoviti gospodarstvo sa socijalnom uključenošću, i sve neprofitne i profitne organizacije, kao i akademske institucije iz Hrvatske mogu se prijaviti na natječaj do 1. ožujka putem g.co/ceechallenge. Prijave tj. projekti mogu biti mali ili veliki, ali svi moraju biti dobrotvorni", poručuju iz Googlea.
Inicijativu je pozdravio i direktor Googlea za regiju Adriatic Joško Mrndže, koji vjeruje da i to može pomoći smanjiti jaz u online vještinama koji se tijekom pandemije proširio, kao i da je natječaj "Google.org Impact Challenge" još jedan važan korak u potpori razvoja tih vještina među skupinama u nepovoljnijem položaju.
Iz Googlea iznose i podatak da je u posljednje dvije godine Google.org u Hrvatskoj dodijelio više od 450 tisuća eura bespovratnih sredstava.