Riječ je, kako su za Hinu objasnili iz HAC-a, o objavi punog naziva "prethodno savjetovanje otvorenog postupka javne nabave za izgradnju obilaznice Novog Vinodolskog", koji se može nazvati i natječajem, a svi zainteresirani imaju pet dana od objave mogućnost raspitati se o svemu šti ih zanima oko tih radova i nabave.
Nakon tih pet dana, nastavlja se procedura redovne javne nabave, dodaju iz HAC-a.
Predmet tog nadmetanja su radovi za izgradnju trase s objektima, uključujući i kapitalne - tunel Zagori i vijadukt Ričina, te izgradnja spojnih cesta u čvorovima Selce i Novi Vinodolski na državnu cestu D8.
Radovi na opremanju dionice ugovarat će se naknadno, a radovi na izmještanju instalacija i novim priključcima provest će se sporazumno s upraviteljima pojedinih instalacija, ističu iz HAC-a.
Ukupna duljina obilaznice iznosi 9,8 km, od toga 6,5 km po trasi buduće autoceste A7, a preostalih 3,3 km odnosi se na spojne ceste do Jadranske magistrale (D8). Dio obilaznice, dionica Selce - Novi Vinodolski, sastavni je dio buduće autoceste A7 Rupa-Rijeka-Žuta Lokva i pozicijom se poklapa s lijevim kolnikom ove autoceste.
"S obzirom na geografski položaj i teške reljefne i prirodne karakteristike, izgradnja dionice će biti vrlo zahtjevna, jer se na nepunih 10 km treba izgraditi znatan broj objekata, poput tunela Zagori duljine 834 m, te vijadukta Ričina dugog 1.062 m", ocjenjuju iz HAC-a.
Dodaju da je Novi Vinodolski jedna od najprometnijih destinacija na Jadranskoj magistrali, te da ljetne gužve često paraliziraju taj grad i promet magistralom koja prolazi kroz grad i razdvaja ga na dva dijela.
Izgradnjom obilaznice riješit će se prometna zagušenja u Novom Vinodolskom, a time će se i preusmjeriti tranzitni promet iz grada i značajno poboljšati kvalitetu života u Novom, poručuju iz te cestarske kompanije.
Podsjećaju i da je autocesta A7 dio jadranskog prometnog pravca koji je predviđen kao europska cesta E-65 (dijelom E-61), a osim međunarodnog i državnog, A7 ima i veliki regionalni i lokalni značaj, jer omogućuje razvoj Crikveničko-vinodolske rivijere, Senja i Velebitskog primorja, kao i otoka Krka, Cresa, Lošinja, Raba i Paga.
S obzirom na duljinu sektora Križišće – Žuta Lokva od 56,5 km, planira se etapna izgradnja po dionicama, pri čemu iz HAC-a napominju da "upravo kreće realizacija prve faze, izgradnja obilaznice Novog Vinodolskog".