DIP će kandidacijske liste i kandidature zaprimati u zgradi Hrvatskog sabora, počevši od srijede, 3. lipnja u 9 sati. Precizan raspored zaprimanja do ponoći, 16. lipnja objavljen je na mrežnoj stranici Povjerenstva.
Prakse - po kojoj su predaju odnosno zaprimanje pratili desetci stranačkih članova i simpatizera - neće biti.
Naime, zaprimanju će moći prisustvovati najviše deset osoba, predaju listi obvezno se mora najaviti, a u prostoriji gdje će se to događati, zabranjeno je zadržavanje svima, osim osobama koje liste predaju.
Obrazac najave bit će dostupan na mrežnoj stranici DIP-a od 3. lipnja. Popunjen, dostavlja se na adresu elektroničke pošte: dip@izbori.hr .
Nakon što zaprimi najavu, DIP će njenog podnositelja, dakle stranku, koaliciju ili neovisnu listu, obavijestiti o terminu i lokaciji zaprimanja, obavezi dolaska u točno određeno vrijeme, korištenju programa off-line kandidature i broju ovlaštenih osoba koje mogu prisustvovati predaji.
Predlagatelji koji se ne najave, neće moći započeti s predajom listi sve dok DIP ne preuzme prethodne najave.
Dogodi li se da na predaju listi dođu osobe koje se nisu najavile, svoj će red morati čekati izvan prostorija Hrvatskoga sabora.
U saborskim prostorijama u kojima će se liste predavati bit će dozvoljeno postavljanje samo jedne kamere te prisustvo jednog snimatelja i dva tehničara, svi ostali mediji imat će mogućnost preuzimanja signala, poručuju iz DIP-a.