Ta se digitalna platforma u suradnji s partnerima projekta kontinuirano prati i nadograđuje, pa od danas "Andrija" omogućuju djelatnicima domova za starije bolje razumijevanje protokola zaštite i testiranja, kaže se u priopćenju.
Komuniciranjem s "Andrijom" djelatnici mogu dobiti jasnu informaciju u kojem se statusu nalaze i što trebaju činiti kako bi ispravno pratili protokol i pridržavali se svih sigurnosnih uputa i mjera.
"Andrija" može komunikacijom značajno pomoći obiteljima korisnika domova koji u ovom trenutku ne mogu ići u posjetu, što je u većini domova na snazi još od 27. veljače. U očekivanju popuštanja mjera "Andrija" će obiteljima korisnika domova komunicirati aktualne mjere sprječavanja infekcije, kao i one koje će uskoro biti dozvoljene, poput dostave namirnica, organiziranje posjeta i sl.
U Ministarstvu uprave ističu da je "Andrija" u prvih tjedan dana rasteretio epidemiološke korisničke službe za čak 25 posto i time opravdao očekivanja. Cilj je da kontinuiranim razvojem i učenjem odgovori na što više pitanja građana i situacija vezanih uz COVID-19.
Voditelj projekta - "Andrija" digitalni asistent je Ministarstvo uprave, a na kreiranju rješenja radio je tim stručnjaka predvođen Brankom Kolarićem, voditeljem Referentnog centra Ministarstva zdravstva za zaštitu zdravlja starijih osoba i nadležnim epidemiologom za domove za starije, te uz tehničku i informatičku podršku udruženih snaga domaćih IT tvrtki.