Švicarski list the Aargauer Zeitung otkrio je da je Ursula von der Leyen angažirala PR agenciju "Story Machine", čiji je vlasnik Kai Diekmann, bivši glavni urednik najtiražnijiih njemačkih novina Bild Zeitung. Ugovor je sklopljen u vrijeme kada je Ursula von der Leyen bila kandidat za predsjednicu Komisije i on je još uvijek na snazi.
Na upit da komentira tu informaciju i zašto predsjednica i dalje koristi usluge te agencije kada su joj na raspolaganju službe Komisije zadužene za komunikaciju, Mamer je rekao da tu nema ničeg spornog.
"To je privatni ugovor potpisan dok je ona još bila kandidatkinja za predsjednicu Komisije. Ta agencija joj je pomogla u kreiranju korisničkih računa na društvenim mrežama i danas joj s vremena na vrijeme daje savjete i ocjene njezinih nastupa", kaže Mamer.
Međutim, ti savjeti i ocjene odnose se isključivo na vizualni i estetski dio nastupa i ta agencija ni na koji način ne sudjeluje u kreiranju sadržaja njezinih poruka. "Želim da to bude potpuno jasno, za sadržaj poruka zadužena je glasnogovornička služba Komisije i ona osobno", rekao je Mamer.
Na inzistiranje novinare je li to sukob interesa da plaća vanjsku agenciju kada su joj na raspolaganju službe Komisije, Mamer je ponovio da je tu riječ o privatnom ugovoru, da Komisija to ne plaća, nego predsjednica osobno iz svoje plaće.
"To je kao da kažete da mi je Komisija kupila automobil, koji sam ja platio od svoje plaće u Komisiji. Jednom kada dobijem plaću, pretpostavljam da mogu s njom raspolagati kako želim", rekao je glasnogovornik.
Švicarski list Aargauer Zeitung piše da je PR agencija "Story Machine" izazvala kontroverze u Njemačkoj kada je promovorila studiju o koronavirusu koja se zauzimala za hitno popuštanje mjere uvedenih radi suzbijanja epidemije.