Iz HGK navode ka su se "nakon uvođenja e-Propusnica, vozači teretnih vozila našli u nepovoljnom položaju budući da je sustav njihov posebni režim izjednačavao s osobama kojima su izrečene mjere samoizolacije. HGK, HOK, HUP i Udruga hrvatskih cestovnih prijevoznika zatražili su od Stožera i Ministarstva mora, prometa i infrastrukture što hitnije rješenje nepovoljne pozicije za vozače. Na temelju zajedničkoga prijedloga osiguran je nesmetan nastavak cestovnoga teretnog prometa i nakon 6. travnja", ističe se u priopćenju.
Iz HGK navode da je promet krvotok svakog gospodarstva, a pogotovo u ovim okolnostima epidemije bolesti COVID-19.
"Kontinuirano balansiramo između mjera na snazi i potrebe da se osigura nesmetan protok robe pa je tako i ovo primjer kvalitetne suradnje na svim razinama i brzog pronalaska modela koji funkcionira,“ rekla je potpredsjednica za graditeljstvo i promet HGK Mirjana Čagalj.
Na temelju nove upute, vozači teretnih vozila u tuzemnom i međunarodnom transportu mogu se kretati bez e-Propusnica, pod uvjetom da se nalaze u teretnom vozilu dok obavljaju prijevozničku djelatnost i ako kod sebe imaju jedan od sljedećih dokumenata: CMR, teretni list, otpremnicu ili drugi dokument iz kojeg je jasno vidljivo ime i prezime vozača, oznaka robe te registarska oznaka vozila koje prevozi tu robu.
Također, vozači teretnih vozila u tuzemnom i međunarodnom transportu mogu za dolazak na posao do poslodavca i povratak s posla osobnim vozilom, umjesto e-Propusnice, koristiti jedan od tih dokumenata koji je datiran s danom prijevoza, stoji u priopćenju HGK.