Istraživanje koje Hendal proveo u veljači pokazalo je da se tek 26 posto ispitanika boji zaraze koronavirusom, međutim tada su bili prisutni tek pojedinačni slučajevi. U ožujku je pak gotovo polovina ispitanih izrazila strah od zaraze, a isto toliko ih se boji za svoje radno mjesto, priopćila je agencija.
Epidemija je uvelike utjecala na društveni život građana, a promijenile su se i kupovne navike. Tri četvrtine ispitanih navodi da je pojava koronavirusa znatno utjecala na njihov društveni život, od čega trećina potpuno izbjegava druženja s drugim ljudima, pokazuje istraživanje.
Ipak, navodi se, oko tri posto ispitanih održava iste društvene kontakte kao i prije pojave koronavirusa, a isti postotak kaže da ne poduzima nikakve mjere zaštite.
Gotovo 40 posto ispitanika kupilo je veće zalihe prehrambenih i neprehrambenih artikala, a najtraženiji su bili mlijeko i mliječni proizvodi, brašno i kvasac, riža i tjestenina, wc papir, dezinficijensi, smrznuto i konzervirano voće i povrće te kava i čaj.
Jednak broj ispitanih navodi da je pojačano pranje ruku glavna mjera zaštite, trećina je oprezna kod ostvarivanja bilo koje vrste socijalnog kontakta, a trećina je odabrala samoizolaciju i ostanak kod kuće kao glavnu mjeru zaštite.
Istraživanje je pokazalo da četvrtina ispitanih koristi usluge dostave namirnica i hrane.
Ispitanici su četvorkom ocijenili rad Vlade i mjerodavnih službi u borbi protiv suzbijanja epidemije, zadovoljni su njihovim dosadašnjim radom, a trećina ispitanika im daje najvišu ocjenu - 5.