"I u ovim izvanrednim okolnostima prioritet su putnici, a osobito oni koji su već kupili karte za domaće i međunarodne letove. Zbog toga je tvrtka, uz dosadašnje telefonske brojeve Kontakt centra 6676 555 i 072 – 500 505, otvorila i dodatni broj telefona 0800 – 7777 kako bi se svim putnicima u najkraćem mogućem roku izašlo u susret i regulirala sva njihova prava. Osim toga, mobilizirani su i dodatni ljudski potencijali prodajnog osoblja i to na nekoliko lokacija unutar tvrtke", kaže se u priopćenju Croatia Airlinesa.
Dodaje se kako je zbog velikog broja telefonskih poziva, a radi što veće operativne učinkovitosti, kompanija prisiljena prioritet dati putnicima čija putovanja trebaju početi najkasnije za 72 sata. Svi ostali korisnici usluga mole se za razumijevanje i strpljenje, pri čemu u nacionalnoj aviokompaniji ističu da će svaki putnik i svaka zrakoplovna karta biti obrađeni i to u skladu s prilagođenim pravilima, koje je tvrtka donijela zbog epidemije koronavirusa.
Napominju da svi putnici trebaju kontaktirati prodajno osoblje Croatia Airlinesa prije datuma planiranog putovanja. To je osnovni preduvjet za reguliranje njihovih putničkih prava, što uključuje i dogovor oko organizacije putovanja u razdoblju nakon smirivanja epidemije.
Putnike upućuju i na svoje stranice www.croatiaairlines.hr.