Zagrebački holding savjetuje građanima da u idućim danima sve aktivnosti koje se odnose na upravljanje uslugama Zagrebačkog holdinga i ovisnih trgovačkih društava, realiziraju putem njihovih digitalnih kanala, a osigurana im je i kontinuirana telefonska podrška kroz Pozivni centar i broj 072 500 400, na kojem su im njihovi agenti dostupni 24 sata dnevno, priopćeno je.
Putem internetske stranice holdingcentar.zgh.hr Zagrepčani mogu pristupiti elektroničkim uslugama i na taj način podnijeti sve vrste zahtjeva.
Dokumentaciju, odnosno predstavke mogu dostaviti i putem elektroničke pošte holding.centar@zgh.hr .
Iz ZG holdinga također preporučuju građanima da plaćanja realiziraju internetskim bankarstvom. Dostupne su im i mobilne aplikacije koje mogu preuzeti s korisničkih stranica.
U slučajevima kada je dolazak u neke od poslovnica neophodan i neodgodiv, nastavno na objavljene preporuke Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, mole građane da red pričekaju na udaljenosti od drugih posjetitelja ili u zoni korisničkog centra.
"Zagrebački holding, kao odgovorno trgovačko društvo, poduzima sve potrebne mjere u skladu s preporukama resornih gradskih i nadležnih nacionalnih tijela te prati sve smjernice na području prevencije i epidemiološke situacije koja se odnosi na koronavirus", poručuju iz Holdinga. Napominju i kako se sve informacije, upute, protokoli i smjernice te aktualnosti vezane za koronavirus mogu pronaći i na službenim mrežnim stranicama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, Ravnateljstva civilne zaštite, Ministarstva zdravstva, Ravnateljstva civilne zaštite te Ministarstva vanjskih i europskih poslova.
HZJZ je 1. ožujka otvorio stranicu s najnovijim podatcima o bolesti COVID-19 te stranicu s najnovijim preporukama u vezi koronavirusa. Na njoj je objavljena Uputa za poslodavce i radnike vezano uz nCoV bolesti, priopćio je Zagrebački holding.