Prošlog mjeseca je u EU registrirano milijun i 176 tisuća novih automobila, objavila je ACEA u svojem mjesečnom biltenu.
Rezultat iz studenog bio je treći ovogodišnji porast na mjesečnoj razini, ali „u velikoj mjeri je to rezultat niske usporedne baze” u istom prošlogodišnjem mjesecu kad je tržište palo za osam posto, priopćila je ACEA.
Na pet najvećih europskih tržišta potražnja je pala jedino u Britaniji, za 1,3 posto. Prodaja je porasla u Njemačkoj za 9,7 posto, Španjolskoj za 2,3 posto, potom u Italiji za 2,2 posto te u Francuskoj za 0,7 posto.
U prvih jedanaest mjeseci 2019. godine ukupno je prodano 14,123 milijuna automobila. U tom razdoblju europski je tržišni lider Volkswagen imao 24,5-postotni tržišni udio.
Francuski proizvođači automobila PSA i Renault zadržali su drugo i treće mjesto po broju prodanih vozila, s tržišnim udjelima od 16,1 odnosno 10,5 posto. Slijedi Hyundai sa 6,8 posto, BMW sa 6,5 te Daimler sa 6,4 posto.
Prošlog mjeseca u Hrvatskoj je registrirano 3.458 novih automobila, što povećanje od 0,3 posto u usporedbi s istim razdobljem lani.
U razdoblju od siječnja do studenog u Hrvatskoj je registrirano 58.914 novih automobila, što je 2,4-postotno povećanje.