Očitovanja su zatražena od Kolinde Grabar-Kitarović, Zorana Milanovića i Miroslava Škore jer su se ti plakati pojavili za izborne promidžbe za predsjednika, odgovorio je DIP, navodeći kako je od kandidata zatražio da odgovore jesu li oni naručili plakate i njihovo oglašavanje, pa je to njihov trošak, ili su ih prihvatili kao donaciju SNV-a.
Prema zakonu, predsjednički su kandidati dužni DIP-u dostaviti sve podatke koje od njih zatraži u nadzoru financiranja izborne promidžbe.
Za donacije u proizvodima ili uslugama, fizičke i pravne osobe dužne su izdati potvrdu na kojoj naznačuju tržišnu vrijednost darovanog proizvoda ili usluge te da glasi na kandidata.
Kad se radi o donacijama u novcu, kandidati ih mogu prikupljati isključivo na poseban račun za financiranje promidžbe. Fizičke i pravne osobe koje im daju donacije moraju im dostaviti izjavu da se protiv njih ne vodi postupak naplate dospjelih nepodmirenih obveza prema državnom odnosno lokalnom proračunu ili zaposlenicima. Za donacije vrijednije od 5.000 kuna, donator i kandidat dužni su zaključiti ugovor.
Poduži je popis subjekata kojima je zabranjeno financirati predsjedničke kandidate, među njima su i neprofitne udruge i organizacije.
Kampanju „Da se bolje razumijemo“, koja uključuje i jumbo plakate s izbornim sloganima pojedinih predsjedničkih kandidata na ćiriličnom pismu, SNV je pokrenuo uz objašnjenje da želi skinuti stigmu sa ćirilice. Plakati su, prema najavi, trebali biti postavljeni u Zagrebu, Splitu i Rijeci.