"Željeli smo da Ambienta uistinu postane regionalni summit drvne industrije, a rekla bih da s ovim 46. to i postaje. U prilog tome govori da na sajmu sudjeluje 461 izlagač, što je kvantitativan rast od 30 posto i to što je angažirana izložbena površina gotovo 50 posto veća u odnosu na prošlu godinu", rekla je direktorica Zagrebačkog velesajma Dina Tomišić.
Dodala je kako izlagači dolaze iz 28 zemalja, a predstavit će svoju ponudu u 10 paviljona, na površini od 27.000 četvornih metara, što je "trenutno ukupni kapacitet velesajma koji je raspoloživ za sajmove".
Izlagači će se imati priliku predstaviti kroz tematske cjeline – Namještaj i unutarnje uređenje te industrijski program, Design Zone, Građenje i opremanje, HORECA – Living kitchen, Art Fair Zagreb.
Tomišić je najavila da će 7. listopada biti "predstavljena i upogonjena aplikacija projekta Ambienta", što je ocijenila kao „mali korak za korisničko iskustvo, ali ogroman korak za Zagrebački velesajam”.
Na konferenciji je istaknuto da će u sklopu obnovljene tematske cjeline Art Fair Zagreb posjetiteljima biti predstavljeni radovi slikara, kipara i fotografa. Posjetitelji će imati priliku i putem organiziranih aukcija kupiti neke od umjetnina.
Također, ove godine osmišljena je i Presale Owner kampanja, tijekom koje će posjetiteljima biti omogućena ekskluzivna kupnja namještaja tvrtki iz Design Zone.
Pročelnica Gradskog ureda za gospodarstvo, energetiku i zaštitu okoliša Mirka Jozić i zamjenica gradonačelnika grada Zagreba Olivera Majić istaknule su da je resorni ured ove godine iz svog budžeta izdvojio 980 tisuća kuna kako bi pomogao realizaciju Ambiente.