FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OTS: Atlantic Grupa d.d. - Poslovni rezultati za 1H 2019.

Autor: Orhideja Štrk

Zagreb (HinaOTS) - Atlantic Grupa d.d., Zagreb, Miramarska 23, MB: 1671910, OIB: 71149912416, objavljuje kako slijedi:

Rast prihoda uz dvoznamenkasti rast profitabilnosti

Atlantic Grupa je u prvom polugodištu 2019. ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 2,574 milijarde kuna, što u odnosu na isto razdoblje 2018. predstavlja rast od 3,5 posto. Dobit iz poslovanja (EBIT) iznosi 275,8 milijuna kuna i veća je za 11,3 posto, dok neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 213,5 milijuna kuna i veća je za 13,9 posto, oboje u odnosu na usporedivo prvo polugodište prošle godine.

„Nakon uspješne 2018. godine i u prvom polugodištu ove godine nastavili smo ostvarivati iznimne stope rasta, ponajviše zahvaljujući Argeti, ali i brandovima iz kategorije Pića (Cedevita, Cockta, Donat Mg) te odličnim rezultatima Farmacije i Dietpharma. Poseban fokus stavljen je na upravljanje robnim markama i ljudskim potencijalima pa posebno vesele uspjesi poput Zlatnog Effieja za Argetu, nagrada Atlantic Grupi kao najboljem oglašivaču u Sloveniji kao i nagrada Atlanticu kao najboljem poslodavcu. Sve to zasigurno je pridonijelo povjerenju financijske zajednice pa smo tako u prvom polugodištu zabilježili i povijesno rekordnu vrijednost naše dionice“, istaknuo je potpredsjednik Uprave za financije Zoran Stanković.

Najviše rasli Argeta, Pića i hrvatsko tržište

Na ukupan rast prihoda od prodaje najviše su utjecala Strateška poslovna područja Delikatesni namazi s rastom od 9,7 posto i Pića s rastom od 3,5 posto. S 532,7 milijuna kuna prihoda od prodaje i 20,7 posto udjela u ukupnim prihodima Kava se ističe kao najveća pojedinačna kategorija. U distribucijskom poslovanju sva su tržišta ostvarila rast, a najznačajnije je, čak 11,8 posto, raslo tržište Hrvatske. U ukupnoj prodaji vlastiti brendovi čine 65,4 posto, brendovi principala u distribuciji 26,1 posto, a ljekarnički lanac Farmacia sudjeluje s 8,5 posto. 

Implementacija logističkih robota i otvaranje novog R&D centra

Krajem ožujka Atlantic Grupa je otvorila novi, suvremeno opremljeni logističko-distribucijski centar kraj Velike Gorice, kojim osigurava adekvatnu logističku podršku dugoročnom razvoju distribucijskog poslovanja. Investicija u izgradnju i opremanje vrijedna oko 20 milijuna eura realizirana je u suradnji s tvrtkom Kamgrad, a u prvoj fazi osiguran je skladišni kapacitet od 30.000 paletnih mjesta, s mogućnošću modularnog širenja u skladu s poslovnim potrebama.

Također, u istom su skladištu implementirani i pušteni u rad tehnološko visoko sofisticirani logistički roboti tvrtke Gideon. Rastu inovacija u segmentu Slatko i Slano doprinijet će novootvoreni suvremeni laboratorij za istraživanje i razvoj u Štarku, a rast kategorije Pića nastavio se lansiranjem novih proizvoda - prvenstveno Cockte Free - i reklamnih kampanja poput Okus generacije CE brenda Cedevita koji obilježava 50 godina postojanja.

Nakon odličnih rezultata ostvarenih širenjem distribucijskog portfelja prošle godine, novi distribucijski ugovori potpisani početkom godine u Makedoniji (Ficosota i Beiersdorf) potvrđuju kontinuirani fokus na razvoj distribucijskog segmenta kompanije. Istovremeno, Strateško poslovno područje Sportske i aktivne prehrane je u potpunosti dezinvestirano čime je nastavljen proces dezinvestiranja ne strateških poslovnih operacija.
 
Atlantic Grupa d.d.
 
Napomena o izvoru:
Atlantic Grupa d.d.
Miramarska 23, 10000 Zagreb
Informacije za investitore:
tel: +385 1 2413 145
e-mail: ir@atlantic.hr
web: www.atlantic.hr
- end - -

(HinaOTS)

An unhandled error has occurred. Reload 🗙